Młodszy Kontroler Finansowy
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start w godz. 7.00 – 9.00
Twój zakres obowiązków
- przygotowywanie planów finansowych firmy, budżetów oraz prognoz, a następnie tworzenie zestawień z realizacji planów i budżetów oraz analiza odchyleńprzygotowywanie cyklicznych raportów w układzie zarządczym, m.in.: raportów należności i zobowiązań, kalkulacja marży, analiza rentowności produktów/klientów oraz kosztów kampanii marketingowych
- opracowywanie analiz finansowych i prezentacji ad-hoc dla poszczególnych obszarów działalności (obszar biznesu oraz fabryki)
- cykliczne raportowanie wyników finansowych i operacyjnych
- opracowywanie analiz efektywności ekonomicznej zadań rozwojowych
- weryfikacja zbieranych i przetwarzanych danych
- sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu i menedżerów Spółki
- przygotowywanie ocen opłacalności inwestycji
- budowanie narzędzi kontrolingowych
- wspieranie projektów optymalizujących efektywność operacyjną, koszty wytwarzania
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, w szczególności z zakresie:
- przeprowadzania analizy kosztów i rentowności
- współpracy z przedstawicielami biznesu
- przygotowania budżetów, planów, prognoz, raportów
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)
- biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
- znajomość procesów i przepływu danych w organizacji po stronie biznesowej i finansowej
- samodzielność w realizacji zadań, dokładność, rzetelność, wiarygodność oraz wysoki poziom odpowiedzialności
Dodatkowe atuty:
- znajomość programu Access i/lub Power BI
- znajomość systemów ERP, a w szczególności rozwiązań Impuls firmy BPSC
- znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
- proces wdrożenia przygotowujący do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start w godz. 7.00 – 9.00
jakie będa Twoje zadania?
- przygotowywanie planów finansowych firmy, budżetów oraz prognoz, a następnie tworzenie zestawień z realizacji planów i budżetów oraz analiza odchyleńprzygotowywanie cyklicznych raportów w układzie zarządczym, m.in.: raportów należności i zobowiązań, kalkulacja marży, analiza rentowności produktów/klientów oraz kosztów kampanii marketingowych
- opracowywanie analiz finansowych i prezentacji ad-hoc dla poszczególnych obszarów działalności (obszar biznesu oraz fabryki)
- cykliczne raportowanie wyników finansowych i operacyjnych
- opracowywanie analiz efektywności ekonomicznej zadań rozwojowych
- weryfikacja zbieranych i przetwarzanych danych
- sporządzanie raportów finansowych dla Rady Nadzorczej, Zarządu i menedżerów Spółki
- przygotowywanie ocen opłacalności inwestycji
- budowanie narzędzi kontrolingowych
- wspieranie projektów optymalizujących efektywność operacyjną, koszty wytwarzania
To oferujemy:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, w szczególności z zakresie:
- przeprowadzania analizy kosztów i rentowności
- współpracy z przedstawicielami biznesu
- przygotowania budżetów, planów, prognoz, raportów
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, księgowość, ekonomia)
- biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków
- znajomość procesów i przepływu danych w organizacji po stronie biznesowej i finansowej
- samodzielność w realizacji zadań, dokładność, rzetelność, wiarygodność oraz wysoki poziom odpowiedzialności
Dodatkowe atuty:
- znajomość programu Access i/lub Power BI
- znajomość systemów ERP, a w szczególności rozwiązań Impuls firmy BPSC
- znajomość języka angielskiego
Co oferujemy?
- lider w branży zabawek
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- darmowa kawa
- kreatywne środowisko
- spójności zadań z zainteresowaniami
- niezbędne narzędzia
- inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
- pracę w firmie będącej największym polskim producentem zabawek
- stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
- proces wdrożenia przygotowujący do samodzielnej realizacji zadań
- elastyczny start między godz. 7.00 a 9.00