Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
• obsługiwanie infolinii przychodzącej (bez sprzedaży usług);
• pomoc Klientowi w rozwiązaniu problemu;
• budowanie dobrych relacji z klientem.
Wymagania wobec kandydata:
• wykształcenie średnie;
• umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy;
• chęć podjęcia długotrwałej współpracy;
• komunikatywność;
• umiejętność wyciągania wniosków oraz zdolności analityczne;
• orientacja na Klienta.
Oferujemy:
• zatrudnienie dla firmy będącej liderem w branży telekomunikacyjnej;
• umowę o pracę na okres 18 miesięcy od razu po szkoleniu;
• stawkę 11,50 zł brutto/rbh na początek( po 3 miesiącach wzrost stawki do 12 zł brutto);
• praca w miłej i przyjaznej atmosferze;
• udział w realizacji ciekawych szkoleń dających możliwość rozwoju.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.