Twoja przyszła rola: możliwość pracy w różnych zespołach, zajmujących się doradztwem prawnym i podatkowym (M&A/Corporate, CIT, VAT, PIT, Postępowania podatkowe, nieruchomości, IP itp.), z pomocą doświadczonych kolegów i koleżanek będziesz częścią zespołu dostarczającego...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 400 - 14 000 zł brutto/mies.
1 dni
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Szukamy osoby z ambicją, która chce rozwijać się w finansach, ma pozytywne podejście i lubi zdobywać nowych klientów. Co będziesz robić: Obsługiwać klientów w Polsce, Opowiadać o plusach współpracy z nami, Dbac o dobre relacje z klientami i...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities Responsible for assisting with the administration of recruitment programs; Receive, screen, and file incoming resumes, background and reference checks; Assist with scheduling initial screening interviews and coordinating with hiring managers for telephone interviews and/or...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Established in 2006 in Newcastle UK, Nigel Frank International has rapidly grown into the global leader in Microsoft recruitment. With additional offices in London, Berlin, New York, San Francisco, Dallas, Melbourne and Singapore, we offer our Microsoft Partner and End User clients unparalleled access to the widest range of high calibre candidates.
Młodszy Konsultant Finansowy Dynamics AX
Nr ref.: 14.02.19UY
Obowiązki i zadania
Prowadzenie konsultingu finansowego podczas procesów wdrożeniowych MS Dynamics AX/365
Praca przy ‘helpdesku’
Współpraca z zespołem programistów w celu sprostania wymogom klienta
Konsulting finansowy podczas dopracowania funkcjonalności Dynamics AX
Analiza zgłoszeń i wymagań biznesowych
Badania, ewaluacja i dostarczanie rozwiązań technicznych odpowiednich dla potrzeb firmy
Przeprowadzanie i koordynacja testowania systemu
Umiejętności i kwalifikacje
Doświadczenie w konsultingu finansowym MS Dynamics AX/365 będzie plusem
Dobra znajomość sektora finansowego oraz rozwiązań MS Dynamics w finansach
Twoja przyszła rola: możliwość pracy w różnych zespołach, zajmujących się doradztwem prawnym i podatkowym (M&A/Corporate, CIT, VAT, PIT, Postępowania podatkowe, nieruchomości, IP itp.), z pomocą doświadczonych kolegów i koleżanek będziesz częścią zespołu dostarczającego...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
Obsługa klientów renomowanej marki odzieżowej, zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Komunikacja z klientami poprzez telefon, e-mail, social media i live chat. Odpowiedzi na zapytania klientów. Rozwiązywanie problemów klientów. Wspieranie i współpraca z członkami zespołu. Nadzór...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
24 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Malta
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 6 400 - 14 000 zł brutto/mies.
1 dni
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! Szukamy osoby z ambicją, która chce rozwijać się w finansach, ma pozytywne podejście i lubi zdobywać nowych klientów. Co będziesz robić: Obsługiwać klientów w Polsce, Opowiadać o plusach współpracy z nami, Dbac o dobre relacje z klientami i...
Twój zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku czeskim i polskim - to klienci będą dzwonić do Ciebie, odpowiadanie na maile klientów, udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Your responsibilities Responsible for assisting with the administration of recruitment programs; Receive, screen, and file incoming resumes, background and reference checks; Assist with scheduling initial screening interviews and coordinating with hiring managers for telephone interviews and/or...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...
Twoim zadaniem będzie: Współpraca oraz budowanie długofalowych relacji w branży edukacyjnej – z dyrektorami szkół i przedszkoli, nauczycielami, pedagogami; Prowadzenie spotkań sprzedażowych w oparciu o materiały marketingowe, katalogi, publikacje; Budowanie silnej pozycji firmy i naszych...