Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    5 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i...
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Asseco Data Systems S.A.
Szczecin
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
36 dni temu
Pion Usług Zaufania Asseco Data Systems dostarcza usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum (https://www.certum.pl/pl/). Oferuje usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów.
Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Miasto: Szczecin
Zadania:
  • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum,
  • rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego,
  • zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez Klientów,
  • podejmowanie działań w celu zapewnienia szybkiego usunięcia usterek oraz dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
  • współpraca z innymi członkami zespołów przy realizacji zadań certyfikacyjnych,
  • realizowanie innych zadań zleconych przez Przełożonego w ramach posiadanych kwalifikacji.
Oczekiwania:
  • wykształcenie średnie,
  • język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
  • umiejętność obsługi systemów Windows (Linux, Mac OS X będą dodatkowym atutem) np. instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, cierpliwość,
  • zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • zdolności analityczne,
  • samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
  • zaangażowanie i chęć do nauki,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
Oferujemy:
  • Spotkania integracyjne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Boxy powitalne dla nowych pracowników
  • Praca w największej spółce IT
  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
  • Dofinansowanie okularów
  • Drużyna Asseco Active Team
  • Ubezpieczenie grupowe
  • System motywacyjny
  • Karta Multisport
  • Playroomy
  • Owocowe dni
  • Prywatna opieka medyczna
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:
Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

Asseco Data Systems S.A.

Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.

Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w  dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    5 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego dla klienta niemieckojęzycznego

    Concentrix   Szczecin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Lubisz pomagać, masz doświadczenie w obsłudze klienta, a manuale techniczne nie są dla Ciebie czarną magia? :) Niemiecki to Twój atut, a angielski nie jest Ci obcy? Dołącz do naszego zespołu, któremu nie są straszne żadne wyzwania :) Pomoc techniczna dla klientów poprzez telefon, mail i...
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    8 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego przez telefon, e-mail i czat. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. Współpraca z zespołem wsparcia drugiego poziomu w identyfikacji i rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem francuskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego klientom (telefon, email, chat) w zakresie sprzętu, oprogramowania i innych produktów; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych; Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta; Współpraca z zespołem wsparcia drugiego stopnia w rozwiązywaniu...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379