- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum,
- rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
- wykształcenie średnie,
- język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
- umiejętność obsługi systemów Windows (Linux. Mac OS X będą dodatkowym atutem ) np: instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, cierpliwość,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- zdolności analityczne,
- samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- zaangażowanie i chęć do nauki,
- mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
- Spotkania integracyjne
- Dofinansowanie wypoczynku
- Boxy powitalne dla nowych pracowników
- Praca w największej spółce IT
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Dofinansowanie okularów
- Drużyna Asseco Active Team
- Współpraca z ekspertami
- Ubezpieczenie grupowe
- Karta Multisport
- System motywacyjny
- Playroomy
- Prywatna opieka medyczna
- Owocowe dni
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.