Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Asseco Data Systems S.A.
Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
4 godz. temu
Pion Usług Zaufania Asseco Data Systems dostarcza usługi potwierdzające tożsamość osób i firm w Internecie znanych pod marką Certum (https://www.certum.pl/pl/). Oferuje usługi zapewniające wiarygodność i bezpieczeństwo dokumentów, plików oraz urządzeń komputerowych. Certum od 2002 r. znajduje się na światowej liście zaufanych centrów certyfikacji i obsługuje klientów z kilkudziesięciu krajów.
Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego
Miasto: Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21
Zadania:
  • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum,
  • rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego.
Oczekiwania:
  • wykształcenie średnie,
  • język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
  • umiejętność obsługi systemów Windows (Linux. Mac OS X będą dodatkowym atutem ) np: instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, cierpliwość,
  • zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • zdolności analityczne,
  • samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
  • zaangażowanie i chęć do nauki,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
Oferujemy:
  • Spotkania integracyjne
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Boxy powitalne dla nowych pracowników
  • Praca w największej spółce IT
  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
  • Dofinansowanie okularów
  • Drużyna Asseco Active Team
  • Współpraca z ekspertami
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Karta Multisport
  • System motywacyjny
  • Playroomy
  • Prywatna opieka medyczna
  • Owocowe dni
Przyjdź do nas! - zobacz czym się zajmujemy:

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikacyjnego.

 

Dokumenty powinny zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni ul. Podolska 21 zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych. Przekazuję moje dane dobrowolnie mając świadomość, że w każdej chwili przysługuje m prawo wglądu do moich danych oraz ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacyjnych Spółki Asseco Data Systems S.A. i spowoduje niezwłoczne usunięcie moich danych.”
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Asseco Data Systems S.A.

Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.

Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w  dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.

Podobne oferty

  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
  • Specjalista Wsparcia Usług IT

    GRUPA PZU   Dąbrowa Górnicza    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 godz.
    Wsparcie informatyczne użytkowników oraz obsługa sprzętu komputerowego i infrastruktury sieciowej; Instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania; Zapewnienie ciągłości działania w podległych jednostkach (nadzór nad prawidłowym działaniem sprzętu, oprogramowania i sieci...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 godz.
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;