Nie czekaj – już dziś złóż swoją aplikację, chętnie Cię poznamy!
- telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych.
- minimum średnie wykształcenie, preferowane kierunki informatyczne,
- język angielski w mowie i piśmie umożliwiający swobodną konwersację z Klientem w zakresie IT - warunek wymagany,
- umiejętność obsługi systemów Windows (Linux. Mac OS X będą dodatkowym atutem ) np: instalacja i konfiguracja oprogramowania, urządzeń,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność, cierpliwość,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- zdolności analityczne,
- samodzielność i dbałość o właściwą organizację oraz wysoką jakość wykonywanej pracy,
- zaangażowanie i chęć do nauki,
- mile widziane doświadczenie w pracy w CallCenter.
Oferujemy:
- Home Office
- System Motywacyjny
- Współpraca z ekspertami
- Opieka Zdrowotna
- Ubezpieczenie Grupowe
- Dofinansowanie wypoczynku
- Fundusz Kulturalny
- Karta Sportowa
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.