Pol - Miedź Trans Sp. z o. o. z siedzibą w Lubinie wchodząca w skład grupy KGHM Polska Miedź S.A. jest przedsiębiorstwem transportowym świadczącym usługi w zakresie towarowego transportu kolejowego, przy użyciu własnych wagonów i lokomotyw. Dodatkowo Pol-Miedź Trans prowadzi działalność w zakresie napraw taboru kolejowego.
Spółka wykonuje usługi kolejowe na zewnętrznych liniach kolejowych sieci PKP PLK S.A. oraz obsługuje bocznice kolejowe Grupy Kapitałowej KGHM Polska Miedź S.A.
Pol-Miedź Trans istnieje na rynku od ponad 40 lat i zatrudnia około 730 wykwalifikowanych pracowników.
Poszukujemy ambitnej osoby, chętnej do ciągłego rozwoju. Oferujemy stanowisko pełne wyzwań i odpowiedzialnych zadań.
- Zarządzanie w ramach prowadzonych projektów
- Kompleksowe zarządzanie projektami dotyczącymi utrzymania i rozwoju, zgodnie z przyjętymi standardami
- Nadzór nad realizowanymi projektami pod kątem budżetowym, realizacji zakresu
- Aktywna współpraca z klientem biznesowym, oraz pozyskiwanie nowych klientów
- Tworzenie dokumentacji projektowej
- Bieżąca analiza i rozliczenie kosztów projektu
- Negocjowanie umów z podwykonawcami
- Udział w procesie ofertowania
- Wykształcenie wyższe
- 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, w pracy w obszarze zarządzania projektami (Project Management)
- Znajomość metodyk / wzorców / dobrych praktyk w obszarze zarządzania projektami
- Duża samodzielność, odpowiedzialność oraz nastawienie na rozwiązywanie problemów, doskonałe zdolności organizacyjne i współpracy z ludźmi
- Otwartość na nowe rozwiązania, elastyczności w działaniu
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne: komunikacji, współpracy, adaptacji
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet świadczeń socjalnych:
- Świadczenie pieniężne na pokrycie wydatków szkolnych
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
- Dofinansowanie do wypoczynku dzieci (kolonii, obozów, zimowisk, zielonych szkół)
- Dofinansowanie do kart MULTISPORT
- Prywatna opieka zdrowotna
- Karty podarunkowe „EDENRED”