
Zadania:
- Codzienny kontakt z klientem
- Zarządzanie procesem rozpatrywania reklamacji
- Wsparcie produkcji w kwestiach jakościowych
- Inicjowanie działań zapobiegawczych i korygujących
- Udział w wizytach u klientów oraz w audytach
- Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
- Prowadzenie i udział w nowych projektach w firmie
Wymagania:
- Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętności negocjacyjne
- Znajomość pakietu MS Office, w tym Excela
- Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
- Mile widziana znajomość narzędzi jakościowych: 8D, 5Why, PPAP, MSA
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z firmą
- Jasne kryteria dotyczące możliwości awansu i rozwoju
- Możliwość uczestnictwa w projektach międzynarodowych
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie nauki języka angielskiego, szkolenia językowe
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach i programach rozwojowych
- Dofinansowanie karty sportowej
- Dodatki stażowe i jubileuszowe
- System premiowy
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Pakiet socjalny ZFŚS
- Program rekomendowania pracowników
- Spotkania integracyjne
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.