UNIHUT Spółka Akcyjna posiada ugruntowaną pozycję na rynku, działająca w branży: mechanicznej (konstrukcje stalowe i obróbka), energetycznej, piecowej, oraz elektrycznej. Firma dysponuje szeroką, wyspecjalizowaną, wyposażoną w profesjonalny sprzęt kadrą inżynieryjno-techniczną o wysokich kwalifikacjach zawodowych potwierdzonych przez jednostki notyfikowane: Urząd Dozoru Technicznego, Transportowego Dozoru Technicznego, Fosbel Ceramic Technologies, Fib Services International, TÜV Rheinland.
Naszą dewizą jest rzetelność i profesjonalizm, które dla każdego Klienta naszej firmy oznacza pełną gwarancję jakości produkowanych wyrobów i świadczonych usług, a dla wszystkich naszych Kontrahentów solidną, partnerską współpracę.
Poszukujemy osób z doświadczeniem, nastawione na samodzielną i efektywną pracę.
Zakres zadań:
- Kontakt z klientami na terenie całej Polski (telefoniczne, mailowe, spotkania bezpośrednie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów i budowanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami
- Analizowanie dostępnych ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych i prywatnych
- Sporządzanie wycen i ofert przetargowych
- Przygotowywanie i negocjacje umów handlowych
- Przygotowywanie odpowiedzi na bieżące zapytania
- Doradztwo w zakresie realizowanych inwestycji
- Współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży na rynkach krajowych i zagranicznych
- Podejmowanie działań związanych z promocją i sprzedażą produktów i usług
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Wykształcenia wyższego technicznego
- Znajomości programu AutoCad
- Umiejętności czytania dokumentacji technicznej
- Znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Łatwości nawiązywania kontaktów, zdolności interpersonalne, komunikacyjne i negocjacyjne
- Gotowości do wyjazdów służbowych i delegacji
- Zaangażowania i odpowiedzialnego podejścia do wykonywanych obowiązków
Wybranym kandydatom oferujemy:
- Pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
- Ciągły rozwój osobisty i zawodowy
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B
- Pakiet benefitów (wczasy pod gruszą, ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną bony świąteczne, dofinansowanie do przedszkoli)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon służbowy)