Młodszy Doradca – Obsługa Klienta (Obszar Contact Center)
Warszawa
Lubisz pomagać innym? Nie boisz się wyzwań? U nas rozwiniesz swoje umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, a także zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu finansów i bankowości.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów Getin Noble Banku
- Dosprzedaż produktów Getin Noble Banku
- Realizacja dyspozycji finansowych oraz zmian w systemach bankowych zlecanych przez Klientów Getin Noble Banku
- Wsparcie Klientów w zakresie użytkowania aplikacji mobilnej oraz internetowej,
- Współpraca z Zespołem oraz innymi Jednostkami w Banku w zakresie realizacji zadań.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
- Elastyczne godziny pracy – system zmianowy,
- Wynagrodzenie podstawowe wzbogacone o atrakcyjny comiesięczny system premiowy,
- Kompleksowe szkolenia z zakresu finansów i bankowości
- Możliwości rozwoju i awansu dzięki rozbudowanemu systemowi wewnętrznej rekrutacji,
- Benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dodatkowe świadczenia pozapłacowe,
- Pracę w profesjonalnym i energicznym zespole, w którym doceniamy indywidualność i pozytywne nastawienie,
- Dogodną lokalizację
Jeżeli:
- Lubisz rozmawiać z ludźmi, a obsługa Klienta jest istotnym źródłem Twojej satysfakcji w pracy
- Chcesz osiągać cele i współtworzyć przyjazne Pracownikowi Contact Center
- Posiadasz wykształcenie min. średnie,
- Chcesz zdobyć lub poszerzać swoje doświadczenie w stabilnej organizacji, która da Ci możliwość rozwoju i awansu
- Jesteś osobą komunikatywną…
Dołącz do Nas!
Wyślij do nas swoje CV
Wyślij do nas swoje CV
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
z dopiskiem RP/OCC/DOK/05/19