Mellon Poland Sp.zo.o. należy do dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy Mellon. Firma dostarcza specjalistyczne rozwiązania technologiczne i usługi outsourcingowe. Obsługujemy firmy docierające do klienta indywidualnego na masową skalę, np. banki detaliczne, firmy ubezpieczeniowe, przedsiębiorstwa użyteczności publicznej, operatorów telekomunikacyjnych i koncerny zajmujące się handlem detalicznym. Jesteśmy wyspecjalizowanym integratorem usług IT oraz oprogramowania.
Mellon Poland jest laureatem licznych nagród w tym : złotej statuetki za Najlepszą Kampanię Wychodzącą (Best Outbound Campaign) , srebrnej statuetki za najlepsze Partnerstwo Outsourcingowe (Best Outsourcing Partnership) oraz „Gepardy Biznesu 2016”, którą Instytut Europejskiego Biznesu przyznał za wzrost wartości spółki o 21,8%.
Dla naszego Klienta (Banku) poszukujemy:
- Inicjowanie kontaktu z Klientem,
- Realizowanie kampanii wychodzących,
- Promocja i oferowanie produktów i usług bankowych,
- Obsługa połączeń przychodzących - wsparcie Klienta,
- Udzielanie klientom informacji w zakresie obsługiwanych produktów bankowych,
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi.
- Komunikatywność i motywacja do pracy,
- Orientacja na klienta,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Odpowiedzialność i sumienność,
- Zaangażowanie w realizację zadań,
- Dokładność i rzetelność,
- Dobra dykcja,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w obsłudze Klienta / w Call Center /sprzedaży, zwłaszcza na projektach z branży bankowej.
- Możliwość rozwoju w strukturach banku (praca w siedzibie banku w bardzo nowoczesnym biurze),
- Stabilność zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę na pełny etat,
- Praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku: 09:00-17:00 i 11:00-19:00,
- Pakiet socjalny - m.in. karty sportowe, prywatna opieka medyczna,
- Atrakcyjny system motywacyjny,
- Profesjonalny program adaptacyjny,
- Liczne szkolenia i programy rozwojowe,
- Pracę w zgranym i zaangażowanym zespole.