Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 18 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Aktualnie dla naszego Klienta, jednego z najbardziej rozpoznawalnych banków w Polsce, poszukujemy osób, które dołączą zespołu i będą wzmacniały pozycję firmy na rynku oraz budowały profesjonalny wizerunek banku:
Co możesz zyskać?
- pracę w unikalnym otoczeniu, dołączenie do profesjonalnego zespołu w firmie o silnej marce,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny na rynku system premiowy,
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 19:00 (8 godzin dziennie) w nowoczesnym biurowcu w dogodnej lokalizacji,
- możliwość uczestniczenia w profesjonalnych szkoleniach oraz dostęp do wiedzy doświadczonych specjalistów,
- realne szanse awansu (tworzony jest nowy zespół zajmujący się obsługą klienta, z którego wyłonieni zostaną liderzy).
Będziesz odpowiedzialny za:
- telefoniczną obsługę klientów infolinii przychodzącej,
- analiza potrzeb klientów, pomoc w rozwiązywaniu zgłoszonych problemów,
- prowadzenie rozmów zmierzających do sprzedaży produktów i usług bankowych ,
- zapewnienie najwyższych standardów obsługi klientów, dbałość o długofalową współpracę i stałe dopasowanie oferty do potrzeb klientów,
- proponowanie klientom nieszablonowych rozwiązań.
Czego oczekujemy?
- komunikatywności, umiejętności prowadzenia rozmowy oraz aktywnego słuchania,
- umiejętności pracy w zespole, a równocześnie dużej samodzielności,
- wykształcenia wyższego,
- zaangażowania, wytrwałości i skuteczności w realizacji celów,
- umiejętności rozwijania relacji opartych na zaufaniu,
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.