Comperia.pl S.A. jest jedną z najpopularniejszych i największych polskich porównywarek produktów dla klientów indywidualnych. Na naszej stronie można szybko i bezpłatnie porównać ofertę kredytów hipotecznych, gotówkowych, samochodowych, a także kart kredytowych, kont osobistych i oszczędnościowych, lokat terminowych, ubezpieczeń oraz usług GSM. Obecnie w ramach grupy Comperia.pl działa 7 portali o tematyce finansowej i telekomunikacyjnej, w tym: Comperia.pl, Telepolis.pl, ComperiaLead.pl i Banki.pl. Miesięcznie odwiedza je ponad 1,5 mln internautów.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ambitnych kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Twoją rolą będzie telefoniczny kontakt z użytkownikami Comperia.pl, którzy poszukując najlepszych dla siebie produktów finansowych i telekomunikacyjnych rejestrują się poprzez formularz kontaktowy.
w szczególności:
- Weryfikacja danych kontaktowych i rozpoznanie potrzeb użytkowników Comperia.pl
- Doradztwo w zakresie odpowiednich produktów i usług
- Przygotowywanie raportów na potrzeby bezpośredniego przełożonego
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o dużym potencjale (wielokrotne wyróżnienia w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe)
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w pełnym lub częściowym wymiarze etatu
- Elastyczny grafik umożliwiający pogodzenie pracy z nauką
- Wynagrodzenie stałe i atrakcyjny system premiowy
- Miłą i koleżeńską atmosferę pracy w kameralnym zespole
- Szkolenia i możliwość awansu w strukturach firmy
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (opieka medyczna, karnet sportowy)
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i chęć pracy z ludźmi
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
- Jesteś osobą otwartą i komunikatywną
- Szybko się uczysz i chcesz się rozwijać
- Sprawnie posługujesz się komputerem i Internetem