Mellon Poland Sp. z o.o. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Mellon International.
Wierzymy, że nasz sukces to nasza kadra, dlatego dokładamy wszelkich starań, żeby umożliwić Ci pracę, która rozwinie Twoje pasje i wykorzysta Twoje talenty. Każdego dnia wspieramy Twój rozwój i Twoją innowacyjność, zapewniając Ci nowe cele i nowe wyzwania.
Dla naszego Klienta (Banku) poszukujemy:
Młodszy Doradca Klienta w Zespole Doradców Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Bank/24/06
Zakres obowiązków:
- Terminowa i profesjonalna obsługa telefonicznych zgłoszeń Klientów w ramach obsługiwanej infolinii przychodzącej,
- Inicjowanie działań sprzedażowych z Klientami podczas prowadzenia obsługi posprzedażowej,
- Umiejętna identyfikacja potrzeb klienta w celu sprzedaży nowych produktów,
- Budowanie i utrzymywanie relacji sprzedażowych z Klientami,
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami bankowymi.
Wymagania:
- Komunikatywność i motywacja do pracy,
- Orientacja na klienta,
- Orientacja na osiągnięcia,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Odpowiedzialność i sumienność,
- Zaangażowanie w realizację zadań,
- Dokładność i rzetelność,
- Dobra dykcja,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego/lub,i/ hiszpańskiego w stopniu komunikatywnym,
- Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center, zwłaszcza na projektach z branży bankowej.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w strukturach banku (praca w siedzibie banku w bardzo nowoczesnym biurze),
- Stabilność zatrudnienia – oferujemy umowę o pracę na pełny etat,
- Praca w systemie zmianowym 7/24/365 – elastyczny grafik,
- Pakiet socjalny - m.in. karty sportowe, prywatna opieka medyczna,
- Atrakcyjny system motywacyjny nagradzający bardzo dobre wyniki,
- Profesjonalny program adaptacyjny,
- Liczne szkolenia i programy rozwojowe,
- Pracę w zgranym i zaangażowanym zespole.