Jesteśmy holenderską firmą z ponad 40-letnim doświadczeniem w sektorze wynajmu maszyn, urządzeń i narzędzi zarówno dla przemysłu, budownictwa, przedsiębiorstw jak i klientów indywidualnych. Obecni w 11 krajach Europy, jesteśmy liderem branży na rynkach w Holandii, Belgii i w Niemczech. Posiadamy swoje filie także w Luksemburgu, na Słowacji, we Włoszech, w Szwajcarii, Danii, Szwecji, Norwegii oraz Islandii.
Od 2009 jesteśmy obecni w Polsce, gdzie otworzyliśmy swoje oddziały min. w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Poznaniu oraz w Gliwicach, Jaworznie, w Czeladzi, w Lublinie i w Łomiankach koło Warszawy.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Wymiar czasu pracy: pełen etat
Jesteś na początku swojej kariery zawodowej i poszukujesz zróżnicowanej pracy? Jesteś otwarty, komunikatywny i lubisz pracować z ludźmi? Lubisz majsterkowanie i cenisz sobie dobrą atmosferę? Aplikuj i dołącz do Boels!
Praca na tym stanowisku jest bardzo zróżnicowana. Nasi Doradcy Handlowi zarówno wykonują prace administracyjne (przygotowywanie umów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie raportów), z zakresu obsługi klienta (doradztwo) jak i tzw. prace „w ruchu” (np.: wymiana oleju w kosiarce spalinowej). Pracując u nas, Twój zakres obowiązków będzie się przedstawiać następująco:
- Obsługa klientów w oddziale firmy,
- Wsparcie oddziału w realizacji celów sprzedażowych,
- Doradztwo techniczne, prezentowanie pełnej oferty najmu oraz aktywne wspieranie klientów w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
- Zapoznawanie klientów z najlepszymi praktykami odnośnie odpowiedniego użytkowania sprzętu, maszyn i urządzeń,
- Odpowiedzialność za wydawanie sprzętu oraz przyjmowanie zwrotów, wynajmowanego sprzętu,
- Dbałość o dobry stan techniczny wynajmowanego sprzętu,
- Sporządzanie umów najmu oraz aktualizacja baz danych,
- Aktywne zaangażowanie w codzienne funkcjonowanie oddziału.
- Wykształcenie minimum średnie,
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)-warunek konieczny,
- Prawo jazdy kat. B- warunek konieczny,
- Otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- Doświadczenie w sprzedaży i w bezpośredniej obsłudze klienta,
- Zainteresowanie mechaniką, motoryzacją, majsterkowaniem,
- Znajomość języka angielskiego głównie do sporadycznego kontaktu z centralą w Holandii. Zapraszamy również osoby bez znajomości j. angielskiego.
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- Opiekę medyczną w Lux Med,
- Dofinansowanie karty Multisport,
- 2 dodatkowe bonusy pieniężne, każdy w wysokości 550 zł,
- Upominki z okazji urodzin Pracownika oraz narodzin dziecka,
- Zniżka 75% na wynajem maszyn i urządzeń z katalogu firmy,
- Program „Pracownik Poleca Pracownika”, tj. dodatkowy bonus w wysokości 1000 zł dla pracownika, który poleci nam nowego pracownika,
- Imprezę Świąteczną dla wszystkich oddziałów.
- Pracę w międzynarodowej, finansowo zrównoważonej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atmosferę opartą na współpracy oraz indywidualne podejście do pracownika,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju zawodowego i awansu.