PKP CARGO S.A. największy kolejowy przewoźnik towarowy w Polsce i jeden z największych kolejowych operatorów logistycznych w Europie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Zakres obowiązków:
- Wsparcie zespołu przy prognozowaniu i planowaniu poziomu zatrudnienia oraz budżetowaniu kosztów pracowniczych
- Analiza oraz ocena realizacji budżetu kosztów pracowniczych
- Przygotowywanie automatycznych mechanizmów raportowych z wykorzystaniem narzędzi programistycznych i analitycznych
- Współtworzenie analiz i raportów na potrzeby zarządcze Spółki.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów (preferowane: ekonomia, finanse, statystyka, matematyka, informatyka ekonomiczna lub pokrewne)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności MS Excel, PowerPoint (mile widziana znajomość VBA oraz SAP)
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania, generowania i interpretacji raportów
- Mile widziane doświadczenie w zakresie przygotowywania analiz i business case (udział w projektach studenckich lub staż)
- Mile widziana znajomość zagadnień oraz doświadczenie w zakresie HR
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Dyspozycyjność i komunikatywność.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej będącej liderem w swojej branży
- Stanowisko pełne wyzwań zawodowych umożliwiające przełożenie wiedzy ze studiów na praktykę biznesową
- Ciekawe benefity.
Poznaj
PKP CARGO S.A.
PKP CARGO S.A. jest największym kolejowym przewoźnikiem towarowym w Polsce i jednym z największych w Unii Europejskiej.
Oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne, łącząc transport kolejowy, samochodowy oraz morski.
W PKP CARGO S.A. zatrudnionych jest blisko 16 tys. osób, którym oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz przyjazną atmosferę.