Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. Jako zespół specjalistów, kreujemy trendy w dziedzinie reklamy i komunikacji z konsumentem. Praca z nami to szansa na realizację swoich celów zawodowych, ale i pasji.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Analityk Sprzedaży
Miejsce pracy: Kraków
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku będzie należało:
- Gromadzenie i przetwarzanie danych, weryfikacja ich poprawności
- Współpraca przy projektowaniu i przygotowywanie szablonów raportów z dostępnych źródeł informacji (np. z hurtowni danych)
- Wykonywanie wielowymiarowych raportów sprzedażowych, formułowanie wniosków i przygotowanie rekomendacji do analizowanych obszarów,
- Przygotowywanie raportów cyklicznych i ad hoc;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, w tym preferowane: ekonomiczno-informatyczne (informatyka finansowa, rachunkowość, finanse);
- Umiejętność zarządzania dużą ilością danych;
- Biegłe posługiwanie się aplikacjami MS Excel i MS Access (lub inną bazą danych), zacięcie informatyczne;
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Umiejętność – zacięcie do sporządzania raportów i analiz
- Umiejętność analitycznego myślenia, zamiłowanie do pracy z liczbami, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, odporność na stres, determinacja i zaangażowanie.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP i/lub Business Inteligence
- Znajomość języka zapytań SQL oraz znajomość VBA
- Znajomość procesów sprzedażowych, znajomość rynku reklamy
- Znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny pakiet socjalny: opieka medyczna, ubezpieczenia grupowe i indywidualne, karta Multisport