Marka Oknoplast wyznacza trendy w zakresie innowacyjności, wysokich parametrów technicznych i oferowanej trwałości, a linie produktów zdobywają uznanie Klientów oraz nagrody branżowe. Konstrukcje aluminiowe Aluhaus – to wysoka estetyka i komfort użytkowania połączone z nowoczesnym wzornictwem i precyzją.
Oknoplast to firma polska o międzynarodowym zasięgu. Jesteśmy jedną z największych firm produkcyjno-handlowych w Polsce, zatrudniamy ponad 1500 pracowników a nasz zakład produkcyjny w Ochmanowie k. Krakowa zajmuje powierzchnię czterdziestu tysięcy metrów kwadratowych. Jesteśmy liderem w swojej branży z wizją ciągłego, dynamicznego rozwoju. U nas decyzje podejmowane są lokalnie a pracownicy mają możliwość kształtowania przyszłości firmy. Naszymi atutami są uznana marka i wysoka jakość produkowanych wyrobów. Wytwarzamy okna, drzwi i rolety o niepowtarzalnym designie i transparentnej jakości. Proces obsługi sprzedaży prowadzony jest przez ponad 100 osobowy zespół wykwalifikowanych Doradców technicznych i Specjalistów ds. obsługi klienta, którzy na co dzień współpracują z klientami w różnych językach obcych: niemieckim, francuskim, włoskim etc.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Zarządzanie płynnością finansową i kapitałem obrotowym Grupy.
- Przygotowywanie krótko i długoterminowych prognoz poziomu gotówki oraz zapotrzebowania na finansowanie zewnętrzne Grupy.
- Przygotowanie analiz, raportów i prezentacji oraz podejmowanie kluczowych decyzji w obszarze zarządzania płynnością finansową i ryzyka (finansowego, kredytowego, walutowego).
- Współodpowiedzialność za politykę finansową w zakresie cashflow oraz tworzenie krótko i długoterminowych strategii w tym obszarze.
- Wdrożenie mechanizmów/procesów usprawniających proces zarządzania gotówką Grupy.
- Zarządzanie i negocjacje warunków produktów i usług finansowych, a także stały kontakt z ich dostawcami (finansowanie dłużne, faktoring i inne).
- Bieżąca ocena sytuacji finansowej kontrahenta.
- Współpraca w opracowywaniu polityk kredytowych dla wskazanych grup kontrahentów współudział w opracowywaniu modeli scoringowych.
- Proponowanie i uzgadnianie zabezpieczeń należności.
- Współudział w tworzeniu systemu raportującego, procesów i procedur w zakresie ryzyka bieżące monitorowanie oraz analiza należności korporacyjnych (B2B).
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Ekonomia, Finanse i rachunkowość lub pokrewne).
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie w obszarze analizy kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego.
- Umiejętność dokonywania oceny finansowej i ekonomicznej podmiotów gospodarczych.
- Umiejętność wyciągania wniosków i udzielania rekomendacji wspierających procesy decyzyjne.
- Praktyczna umiejętność tworzenia analiz.
- Bardzo dobra znajomość programu Excel oraz pozostałych narzędzi MS Office.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Dobra organizacji pracy własnej.
- Odporność na stres.
- Pracę w firmie będącej liderem w zakresie rozwoju produktu, która jest społecznie i ekologicznie odpowiedzialna.
- Ciekawą i rozwojową pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego dzięki szerokiemu pakietowi szkoleń.
- Możliwość rozwoju kariery zawodowej w wewnętrznych strukturach organizacji.
- Rynkowe wynagrodzenie.
- Przyjazne środowisko pracy w tym dostęp do szerokiego pakietu benefitów (m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie kart sportowych itd.).
- Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa - dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet.
DOŁĄCZ DO ZESPOŁU OKNOPLAST