Młodszy Analityk E-commerce
miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MSAI/04/2022/W
Chcielibyśmy zaprosić do współpracy osobę, która będzie:
- analizować trendy rynkowe w zakresie rozwoju rynku e-zdrowia oraz rozwoju funkcjonalności platform e-commerce,
- analizować ruch w serwisach internetowych z kategorii e-zdrowia, raportować trendy i proponować zmiany do wdrożenia
- poszukiwać i wdrażać nowe narzędzia technologiczne pozwalające na poprawę efektywności pracy zespołu, poprawę wskaźników efektywności serwisu,
- kontrolować efektywność procesów, rekomendować i wdrażać zaakceptowane zmiany w procesach,
- monitorować zmiany prawne wpływające na działania na rynku e-zdrowia, działań marketingowych na rynku e-zdrowia oraz e-commerce (oraz rekomendacje zmian w planach rozwoju),
- analizować i raportować efekty realizowanych działań marketingowych i sprzedażowych.
Poszukujemy osoby, która:
- ma doświadczenie w analizie rynku online, analizie działań marketingowych, analizie e-commerce – warunek konieczny,
- potrafi korzystać z narzędzi do analizy ruchu i widoczności w serwisach internetowych (Google Analytics, Senuto, Semrush, Ahrefs – lub innych podobnych),
- bardzo dobrze zna pakiet MS Office (głównie Excel),
- buduje pozytywne relacje oraz jest nastawiona na współpracę,
- jest kreatywna, samodzielna oraz podejmuje inicjatywę w działaniu,
- zawsze zastanawia się, jak dana aktywność odnosi się do strategii działania (potrafi to obliczyć i optymalizować).
Mile widziane:
- umiejętność prowadzenia testów A/B oraz tworzenia ankiet badających satysfakcję użytkowników i wyciągania wniosków z zebranych informacji;
- znajomość i doświadczanie w branży e-zdrowia.
Oferujemy:
- udział w unikalnych projektach dot. komunikacji cyfrowej z pacjentem,
- długofalową współpracę w polskiej firmie, która posiada certyfikat Great Place To Work,
- elastyczne godziny pracy w systemie hybrydowym bądź zdalnym,
- dużą samodzielność w działaniu,
- szansę na rozwój i pogłębianie kompetencji,
- niezbędne narzędzia pracy,
- kafeterię benefitów pozapłacowych.
KIM JESTEŚMY?
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności