Młodszy Agent ds. Obsługi Pasażerskiej
Miejsce pracy:
Kraków
Co możemy zaoferować?
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę lub umowa zlecenie
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowę o pracę lub umowa zlecenie
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Obsługa pasażerów z całego świata na każdym etapie ich podróży od momentu odprawy biletowo-bagażowej, poprzez drogę do/z samolotu do odbioru bagażu, tak aby byli właściwie poinformowani i znaleźli się we właściwym miejscu o właściwym czasie.
- Wraz z zespołem odpowiedzialny/a będziesz za dbanie o jakość wykonywanej pracy według standardów lotniczych oraz oczekiwań naszych Klientów
Od kandydatów wymagamy również udokumentowania historii zatrudnienia/kształcenia z okresu 5 lat poprzedzających zatrudnienie wraz z potwierdzeniem niekaralności
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Wysokiej kultury osobistej i komunikatywności
- Umiejętności nawiązywania kontaktu oraz współpracy z klientem.
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie (min. poziom B1)
- Otwartości na nowe doświadczenia
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Gotowości do pracy w systemie zmianowym (zmiana poranna, popołudniowa i nocna)
- Punktualności