Młodsza / Młodszy Specjalista / Specjalista w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
W ramach zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu:
Realizacja zadań administracyjno-technicznych, w tym w szczególności :
- Obsługa administracyjno-techniczna Departamentu;
- Przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji kierowanej do Departamentu;
- Prowadzenie archiwizacji dokumentów Departamentu;
- Prowadzenie sekretariatu Departamentu;
- Obsługa rejestrów kancelaryjnych;
- Wykonywanie zadań organizacyjno-technicznych;
- Przygotowywanie projektów standardowej korespondencji;
- Prowadzenie spraw kadrowych (urlopy, szkolenia, ewidencje);
- Wsparcie pozostałych sekcji w zakresie realizacji zadań.
W ramach zadań związanych z Sekcją Kontraktacji Projektów:
Wsparcie pracowników Sekcji w realizacji działań związanych z procesem kontraktacji projektów finansowanych z Programu Europejskie Fundusze dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS) - 2.1.1 PRIORYTET I w zakresie: Celu szczegółowego d - wsparcie przedsiębiorców i dostosowanie do zmian oraz celu szczegółowego g - w zakresie identyfikacji potrzeb kompetencyjnych na rynku pracy, w tym w szczególności:
- Wsparcie opiekunów w działaniach związanych z konkursami;
- Pełnienie roli Sekretarza Komisji Oceny Projektów (KOP);
- Współpraca z ekspertami zaangażowanymi w procesy oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
- Wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- Przygotowanie informacji planistyczno-sprawozdawczych dotyczących realizowanych zadań.
Wymagania:
- Wykształcenie: wyższe, minimum licencjat
- Doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej, biurowej.
- Poziom obsługi programów komputerowych - bardzo dobry poziom obsługi MS Office,w szczególności: Word, Excel, PowerPoint.
- Inne: umiejętności interpersonalne – komunikatywność, samodzielność i odpowiedzialność, umiejętności współpracy w zespole, szybkie uczenie się, organizacja pracy, efektywność, zaangażowanie, dokładność.
Atutem będzie:
- Wykształcenie: Wykształcenie wyższe na kierunkach obejmujących: zarządzanie, administracja, nauki społeczne.
- Znajomość zagadnień z zakresu: aktów prawnych i dokumentów programowych związanych z kontraktowaniem projektów finansowanych ze środków publicznych lub realizacji projektów szkoleniowych/ doradczych lub rozwoju przedsiębiorczości.
- Inne: otwartość na zdobywanie nowej wiedzy.
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- regulaminową premię kwartalną
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- możliwość skorzystania z karty multisport
- dostęp do szkoleń specjalistycznych
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.