Jesteśmy jedną z największych międzynarodowych firm konsultingowych z siecią placówek w Danii, Szwecji, Norwegii, Niemczech, Holandii i w Polsce. Zatrudniamy najlepszych na rynku Specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży IT. Prowadzimy na co dzień kilkadziesiąt rozwojowych projektów w każdej branży z wyłączeniem sił zbrojnych. We współpracy z konsultantami jesteśmy nastawieni na otwartą i przejrzystą komunikację.
Jako firma hołdujemy skandynawskiej kulturze pracy, nastawionej na osiąganie celów z zachowaniem równowagi pomiędzy życiem prywatnym a zawodowym. Kierujemy się zasadami fair play zarówno wobec naszych klientów, jak i konsultantów.
- Branża: IT / Consulting.
- Typ projektu: Support / Wsparcie.
- Szczegóły: Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za wsparcie środowiska Exchange 2007/2010 oraz Office 365.
- Lokalizacja: Katowice / praca w siedzibie klienta.
- Podróże służbowe: Nie.
- Możliwość pracy zdalnej: Nie.
- Język projektu: polski / angielski (na poziomie czytania ).
- Wynagrodzenie: do negocjacji.
- Długość projektu: Rok / możliwe przedłużenie.
- Start: ASAP
- Współpraca typu: Umowa o pracę.
KATEGORIA PROJEKTU:
- Monitorowanie oraz zarządzanie incydentami i zapytaniami zgodnie z zasadami określanymi przez ITIL.
- Zapewnienie wsparcia dla wszystkich regionów dla platformy do przesyłania wiadomości wliczając w to Exchange 2007/2010 oraz Office 365.
- Współpraca z innymi, wewnętrznymi zespołami tak, aby jak najefektywniej rozwiązać problemy użytkowników.
- Zarządzanie Global Mobile Device Management przy użyciu AirWatch.
- Wprowadzanie zmian zgodnie z wymaganiami biznesowymi.
- Zwiększanie wydajności poprzez automatyzację (skrypty).
- Szeroka wiedza na temat Microsoft Exchange 2007/2010 oraz Office 365 (włączając w to: Exchange Online, Skype for Business, Sharepoint online, CRM online).
- Znajomość Exchange High Availability (CCR, SCC, SCR LCR & DAG).
- Umiejętność pisania skryptów w celu zautomatyzowania niektórych powtarzających się procesów.
- Znajomość zasad ITIL.
MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie we wsparciu aplikacji bądź infrastruktury.
- Doświadczenie w pracy z narzędziami Mobile Device Management: VMware Airwatch, Microsoft Intune.
- Wiedza na temat obsługi zadań w Office365 for Exchange, Skype oraz Sharepoint.
- Wiedza na temat przepływu poczty w czystym środowisku Office 365 oraz środowisku hybrydowymi.
- Praca zgodnie z metodyką SCRUM/Agile wykorzystująca najnowsze technologie.
- Benefity pozapłacowe (ubezpieczenie na życie, karta Multisport, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, szkolenia).
- Kafeteryjny system benefitów.
- Program rekomendacji.