kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Obowiązki Senior Product Managera: Zrozumienie klienta: Przeprowadzanie wywiadów z użytkownikami, analiza ich potrzeb i oczekiwań. Specyfikacje produktu: Przekładanie potrzeb na konkretne wymagania i prototypy, priorytetyzacja zadań. Współpraca z zespołami: Praca z zespołem programistów,...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 godz.
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
dyrektor kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
22 godz.
Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...
Twoje obowiązki w C&A Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień; Nadzór nad profesjonalną obsługą klienta; Organizowanie pracy Zespołu; Realizacje planów sprzedażowych; Znajomość promocji online i offline; Zarządzanie...
Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych na obiekcie biurowym w zakresie: prac naprawczych, przeglądów urządzeń, reagowania na sytuacje awaryjne/usterki; Zgłaszanie incydentów, Prowadzenie bazy danych i planu rocznych przeglądów, Audyty powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych,...
Opis stanowiska: Organizacja i rozwój sprzedaży materiałów budowlanych; Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Zarządzanie grupą handlową; Pozyskiwanie nowych klientów; Realizowanie planów sprzedaży; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i...
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...
Aviva jest firmą o ugruntowanej pozycji na rynku ubezpieczeniowo - finansowym. Zaufały nam 34 miliony Klientów w krajach Europy, Azji i w Kanadzie. Zapewniamy naszym Klientom bezpieczeństwo, ubezpieczając ich życie, zdrowie i majątek oraz dbamy o ich przyszłość oferując plany oszczędnościowe, inwestycyjne i emerytalne.
Menedżer Zespołu Sprzedaży
Miejsce pracy: Wrocław
Najważniejsze zadania Menedżera Zespołu to:
rekrutacja i wdrażanie do pracy nowych członków zespołu
odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży
szkolenie, motywowanie oraz monitorowanie pracy członków zespołu
dbanie o jakość sprzedaży
Naszym Menedżerom oferujemy:
motywacyjny system wynagradzania
jasno określoną ścieżkę rozwoju zawodowego
profesjonalny system szkoleń menedżerskich
wsparcie na każdym etapie wdrożenia do zawodu
Idealnego Kandydata na Menedżera Zespołu cechuje:
doświadczenie w sprzedaży – mile widziane w branży ubezpieczeniowej
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
starszy specjalista (senior) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Obowiązki Senior Product Managera: Zrozumienie klienta: Przeprowadzanie wywiadów z użytkownikami, analiza ich potrzeb i oczekiwań. Specyfikacje produktu: Przekładanie potrzeb na konkretne wymagania i prototypy, priorytetyzacja zadań. Współpraca z zespołami: Praca z zespołem programistów,...
kierownik/koordynator / menedżer kontrakt B2B pełny etat
3 godz.
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
dyrektor kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
22 godz.
Twoje główne zadania: Budowanie i zarządzanie zespołem sprzedaży. Tworzenie własnego biznesu. Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Konsultantów oraz Liderów Sprzedaży. Aktywne budowanie portfela klientow. Realizacja strategii sprzedażowych. Rozwój umiejętności produktowych i...
Twoje obowiązki w C&A Każdy dzień pracy rozpoczynamy od spotkania zespołu, dzielimy się informacjami i omawiamy cele na dany dzień; Nadzór nad profesjonalną obsługą klienta; Organizowanie pracy Zespołu; Realizacje planów sprzedażowych; Znajomość promocji online i offline; Zarządzanie...
Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych na obiekcie biurowym w zakresie: prac naprawczych, przeglądów urządzeń, reagowania na sytuacje awaryjne/usterki; Zgłaszanie incydentów, Prowadzenie bazy danych i planu rocznych przeglądów, Audyty powierzchni biurowej i pomieszczeń technicznych,...
Opis stanowiska: Organizacja i rozwój sprzedaży materiałów budowlanych; Obsługa wybranej grupy kluczowych klientów; Zarządzanie grupą handlową; Pozyskiwanie nowych klientów; Realizowanie planów sprzedaży; Doradztwo techniczne w zakresie rozwiązań technologicznych; Nawiązywanie i...
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie kontraktem biurowym w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników finansowych...
młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Twoje zadania Zapewnienie bieżącego technicznego utrzymania nieruchomości komercyjnych; Przygotowywanie przetargów i zbieranie ofert; Organizacja kontroli technicznych; Kontrola technicznego wyposażenia obiektu; Raportowanie do centrali w Niemczech; Prowadzenie dokumentacji eksploatacji...