Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Zespołów Call Center

LUX MED Sp. z o.o.
Warszawa, al. Jerozolimske 94
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
278 dni temu
Menedżer Zespołów Call Center
Lokalizacja: Warszawa, al. Jerozolimske 94

Praca w Dziale Sprzedaży Indywidualnej w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.

Twoje zadania:
  • zarządzanie Zespołami Call Center (LUX MED Diagnostyka oraz FFS), w tym m.in rekrutacja, szkolenie, motywowanie, kontrola wskaźników pracy, wsparcie oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników,
  • organizacja, koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu, w tym również komunikacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym,
  • osiąganie założonych celów sprzedażowych i jakościowych,
  • nadzór nad procesami sprzedaży i obsługi Klienta Indywidualnego,
  • udział w tworzeniu strategii, budżetów i planów rozwoju sprzedaży,
  • zgłaszanie nowych inicjatyw mających na celu rozwój jednostki oraz wzrost efektywności,
  • rozwiązywanie bieżących wyzwań związanych z telefoniczną sprzedażą produktów i usług,
  • współpraca z pozostałymi Działami odnośnie sprzedaży produktów oraz dbanie o sprawny przepływ Informacji istotnych dla sprawnego wykonywania zadań w jednostce.
Nasze oczekiwania:
  • preferowane wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie oświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center,
  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy w Call Center,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • biegła obsługa MS Office, w szczególności MS Excel (w stopniu pozwalającym na swobodne przygotowywanie raportów),
  • umiejętność współpracy i komunikacji,
  • klarowność w przekazywaniu komunikatów,
  • zdolność strategicznego i analitycznego myślenia.
Poczuj komfort pracy z nami
  • Opieka Medyczna
  • Ubezpieczenie szpitalne
  • Karta sportowa
  • Program wellbeingowy
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Profesjonalne szkolenia
  • Parking
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kursy języka angielskiego
  • Program Poleceń
 

Poznaj

LUX MED Sp. z o.o.

LUX MEDJesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...