- zarządzasz i dbasz o dalszy rozwój kategorii w ramach Carrefour Marketplace
- wprowadzasz nowe produkty na platformę
- monitorujesz sprzedaż produktów i kontrolujesz jej efektywność
- odpowiadasz za realizację planów sprzedażowych
- ustalasz akcje promocyjne w ramach kategorii produktowej
- utrzymujesz dobre relacje biznesowe z Partnerami Handlowymi i pozyskujesz nowych
- masz doświadczenie w sprzedaży, mile widziane w branży e-commerce oraz w zarządzaniu kategorią produktową
- znasz branżę e-commerce i panujące trendy sprzedażowe
- sprawnie komunikujesz się w języku angielskim (min. B1/B2)
- wiesz jak nawiązywać i utrzymywać relacje biznesowe z partnerami
- posiadasz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiesz pracować zespołowo
- chętnie podejmujesz inicjatywę i angażujesz się w wykonywane zadania
- jesteś osobą samodzielną, odpowiedzialną i dokładną
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę, umowę na czas nieokreślony już po pół roku,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.