- realizowanie procesów sprzedaży i utrzymania w telecentrach, w ruchu przychodzącym do klientów segmentów B2C i SOHO
- monitorowanie efektywności kampanii i podejmowanie działań zwiększających skuteczność sprzedaży
- wdrażanie, nadzorowanie i egzekwowanie rutyn sprzedażowych (m. in. standardów rozmów) i standardów sprzedaży
- podejmowanie działań związanych z tworzeniem i realizacją polityki szkoleniowej i komunikacją u Agentów/Partnerów zewnętrznych
- analizowanie wyników, inicjowanie i koordynowanie wdrażania działań korygujących w telecentrach oraz u Agentów i Partnerów zewnętrznych
- doświadczenie w marketingu i/lub sprzedaży
- doświadczenie w zarządzaniu projektem / zespołem sprzedażowym
- wykształcenie wyższe o profilu: ekonomia, finanse, marketing, zarządzanie
- umiejętności analizy danych i wyciągania wniosków z raportów
- umiejętność myślenia strategicznego
- umiejętność skutecznego przekonywania
- umiejętność rozwiązywania problemów
- skuteczność w realizacji celów
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- udziału w ciekawych projektach
- pracy w przyjaznym środowisku
- prywatnej opieki medycznej, dostępu do obiektów sportowych
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.