Alior Bank to ogólnopolski bank uniwersalny, jedna z najbardziej nowoczesnych i innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, obsługująca klientów indywidualnych i biznesowych.
Jako pierwszy polski bank w historii otrzymaliśmy prestiżowy tytuł:
„Najlepszy europejski bank detaliczny 2014” przyznawany przez „Retail Banker International”.
Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy w sektorze bankowym na stanowisku:
Menedżer Punktu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Zakres obowiązków:
- zarządzanie zespołem Doradców
- odpowiedzialność za realizację budżetu placówki
- pozyskiwanie oraz budowanie relacji z Klientami
- tworzenie raportów i analiz sprzedaży
- monitoring i kontrola efektywności sprzedaży
- prowadzenie szkoleń oraz coaching
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenie w sprzedaży produktów i usług finansowych
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem bezpośredniej sprzedaży produktów – w szczególności w segmencie bankowości detalicznej
- dobra znajomość rynku lokalnego
- zorientowanie na osiąganie wyników, samodzielność i odpowiedzialność
- osobowość lidera i pozytywne nastawienie
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz konsekwencja w działaniu
- stabilne zatrudnienie w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji
- realne możliwości rozwoju zawodowego w organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem ekspertów
- szeroką ofertę szkoleń wdrażających, miękkich oraz produktowych
- bogaty pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.)