- Zarządzanie ofertą produktową, analiza rynku i konkurencyjności, wprowadzanie nowości.
- Tworzenie strategii cenowej i polityki produktowej.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami, negocjacje.
- Analiza opłacalności sprzedaży, monitorowanie marż.
- Koordynacja działań marketingowych, organizowanie szkoleń produktowych.
- Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu produktami (preferowane AGD).
- Umiejętności analityczne, zdolność do decyzji na podstawie danych.
- Orientacja na wyniki.
- Znajomość Ms Office, szczególnie Excel.
- Znajomość angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- Umiejętności interpersonalne.
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.
- Elastyczne formy zatrudnienia.
- Atrakcyjne benefity: siłownia, kort do squasha, parking, dofinansowanie zakupu okularów, nagrody za polecenia pracowników, opieka medyczna i ubezpieczenie, karta MultiSport, bufet, kawa i herbata, wydarzenia integracyjne.
Poznaj
Action S.A.
ACTION S.A. jest dostawcą dla branży e-commerce, producentem i wielobranżowym dystrybutorem, działającym w sektorze B2B i B2C. Firma notowana na GPW od 2006 roku. Oferta obejmuje produkty IT, elektronikę konsumencką, fotowoltaikę, artykuły dla zwierząt, elektronarzędzia i wiele innych kategorii, o łącznym asortymencie na ponad 50 tysięcy produktów. ACTION S.A. opiera się na trzech filarach biznesu: ACTION Business Center – dystrybuujący zaawansowane rozwiązania, a także sprzedaż e-commerce – detaliczną i zagraniczną do 50 krajów w UE i na świecie. Firma posiada też szereg marek własnych w różnych kategoriach m.in. Activejet z wyposażeniem do biura i domu, ACTINA z profesjonalnym sprzętem dla graczy komputerowych oraz projekty e-commerce jak sferis.pl, krakvet.pl i gram.pl. Własne centrum logistyczne, posiadane przez firmę, gwarantuje dostawę do wybranego miejsca w Polsce w ciągu 24 h, a za granicę w 48 h.