- Tworzenie oraz wdrażanie strategii rozwoju i sprzedaży w segmencie klienta detalicznego
- Opracowywanie planów sprzedaży i odpowiedzialność za ich realizację
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe, efektywnościowe i jakościowe podległego zespołu
- Sporządzanie i analiza raportów
- Operacyjne zarządzanie zespołem
- Wdrażanie nowych inicjatyw i rozwiązań
- Raportowanie do przełożonego oraz Zarządu Spółki
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Wymagane doświadczenie w pracy w contact center
- Doświadczenie w zakresie customer experience i sprzedaży
- Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Nastawienie na realizację wyznaczonych celów
- Proaktywne podejście do realizacji zadań
- Znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe ( preferowanie ekonomia, bankowość, finanse)
- Prawo jazdy kat. B (czynne)
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie podstawowe plus część zmienna uzależniona od wyników
- Benefity: opieka medyczna PZU, dodatkowe ubezpieczenie, karta MultiSport
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym (praca stacjonarna + praca zdalna)
- Ciekawa praca w dynamicznym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.