Najnowsze oferty pracy

  • Manager ds. Trade Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji; Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym; Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian na rynku aptecznym;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer Marketingu: strateg i agent zmiany

Grupa Edukacyjna S.A.
Kielce
praca stacjonarna
4044 dni temu

GRUPA EDUKACYJNA S.A. znajduje się w czołówce wydawców edukacyjnych w Polsce, będąc właścicielem m.in. takich marek, jak MAC i Juka. Od ponad 20 lat publikujemy cieszące się uznaniem pomoce dydaktyczne i podręczniki, wspierając w ten sposób nauczycieli w ich codziennej pracy, a milionom uczniów zapewniając dostęp do wiedzy w tradycyjny, jak i nowoczesny sposób. Sukces, który osiągnęliśmy - od firmy rodzinnej do dużego, liczącego się na rynku wydawcy - wpływa na nas mobilizująco i motywuje do dalszego rozwoju.


Menedżer Marketingu: strateg i agent zmiany

miejsce pracy: Kielce

Segment: edukacja przedszkolna


Pracownikowi na tym stanowisku zapewniamy:

  • dogodną formę zatrudnienia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, uwzględniające poziom umiejętności i osiągnięcia
  • wyzwania i możliwość rozwoju
  • pracę w twórczym i dynamicznym zespole

W zamian oczekujemy przejęcia odpowiedzialności za:

  • tworzenie długofalowej koncepcji rozwoju segmentu w oparciu o analizę rynku
  • realizację strategii marketingowej podległego segmentu
  • identyfikowanie potrzeb, trendów, potencjałów, szans i zagrożeń płynących z rynku
  • strategiczne zarządzanie portfolio produktów
  • zarządzanie zespołem menedżerów produktu
  • efektywną współpracę z kluczowymi partnerami wewnętrznymi
  • optymalne wsparcie sprzedaży
  • koordynację działań promocyjnych w podległym obszarze

W realizacji tych celów konieczne będą:

  • kilkuletnie doświadczenie w obszarze marketingu strategicznego
  • wykształcenie wyższe, marketing, ekonomia lub pokrewne
  • umiejętności analityczne i zdolność strategicznego myślenia
  • kreatywność i umiejętność sprawnego reagowania na zmiany w otoczeniu biznesowym
  • biegła znajomość narzędzi marketingowych
  • znajomość rynku wydawniczego
  • dobra orientacja w świecie nowych technologii
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Manager ds. Trade Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Tworzenie i wdrażanie strategii marek we współpracy z działami Marketingu, Sprzedaży i Dystrybucji; Planowanie, realizacja i kontrola budżetu marek oraz projektów w kanale dystrybucyjnym; Wdrażanie nowych inicjatyw na podstawie analizy danych rynkowych, trendów i zmian na rynku aptecznym;...
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379