- pozyskiwanie, utrzymywanie i rozwijanie bliskich relacji z Klientami oraz regularne wizyty w ich siedzibach w celu zapewnienia wysokiego poziomu obsługi i doradztwa,
- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych dedykowanych Mikro Przedsiębiorstwom,
- projektowanie działań sprzedażowych, następnie monitorowanie i raportowanie ich efektywności.
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, bankowość, finanse),
- znajomość funkcjonowania oraz umiejętność oceny kondycji ekonomiczno-finansowej Mikro Przedsiębiorstwa,
- znajomość technik sprzedaży produktów i usług bankowych,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych,
- otwartość na wyzwania i działanie w dynamicznym środowisku pracy,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- znajomość obsługi aplikacji komputerowych,
- wysoki poziom kultury osobistej,
- chęć rozwoju i doskonalenia zawodowego,
- prawo jazdy kategorii B.
Poznaj
Pekao Direct Sp. z o.o.
#KimJesteśmy?Najlepszym PraCCodawcą Roku w branży usług Contact Center według prestiżowego Konkursu Złota Słuchawka. Wyznaczamy standardy rozwoju bankowości internetowej i mobilnej. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i pomagamy Klientom Banku Pekao S.A. w codziennym bankowaniu.
#DlaczegoMy?Wiemy jak ważne jest by praca, którą wykonujesz dawała radość i satysfakcję. Pomożemy Ci w odkryciu Twoich talentów i pokładów dobrej energii. Otrzymasz od nas wsparcie, dzięki któremu rozwiniesz swoje skrzydła.
#WejdźNaPokładPekaoDirectPracujemy w zgranych zespołach, które tworzą całość naszego Contact Center. Pozwala nam to na zdobywanie prestiżowych nagród branżowych takich jak: Złota Słuchawka, Telemarketer, Złoty Bankier, ARC i wiele innych. Wymieniamy się doświadczeniami, doceniamy wiedzę i stawiamy na relację.