Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Menedżer ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: lubuskie
Nr Ref.: MS/GW/2015
Główne zadania:
- Rozpoznanie rynku budowlanego w zakresie budownictwa kubaturowego (w tym mieszkaniowego), przemysłowego i infrastrukturalnego (inwestorzy publiczni i komercyjni);
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji handlowych z potencjalnymi inwestorami;
- Współpraca i utrzymywanie relacji z biurami projektów oraz inwestorami zastępczymi z obszaru rynku zamówień publicznych oraz rynku komercyjnego;
- Budowanie i ciągła aktualizacja bazy danych planowanych do realizacji inwestycji w obszarze zamówień publicznych oraz komercyjnych;
- Przygotowanie i prowadzenie działań marketingowych i PR;
- Koordynacja przygotowywania ofert handlowych;
- Realizacja planów sprzedażowych;
- Analizowanie rynku i reagowanie na zmiany w celu maksymalizacji wyników sprzedaży;
- Aktywne zarządzanie sprzedażą na powierzonym rynku w ramach określonej grupy asortymentowej;
- Budowanie dobrych relacji z odbiorcami firmy poprzez utrzymywanie kontaktów oraz wysokiej jakości obsługę Klientów;
- Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań sprzedażowych;
- Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych;
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe;
- Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Znajomość zagadnień związanych z branżą budowlaną;
- Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
- Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Nastawienie na realizację celów;
W zamian oferujemy:
- Zatrudnienie w renomowanej firmie bezpośrednio przez pracodawcę;
- Umowę o pracę;
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
- Atrakcyjny pakiet socjalny;
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)