Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
Rozwijanie fanpage’a Carrefour Polska, kanału YouTube, Instagram;
- codzienna administracja fanpage’a Carrefour, kanału YouTube oraz Instagram (obsługa komunikacji między fanami, sklepami i innymi działami wewnątrz firmy Carrefour);
- nadzorowanie raportów dot. komunikacji z fanpage’y lokalnych na portalu Facebook;
- opracowywanie i wdrażanie aplikacji konkursowych w social media;
- przygotowywanie comiesięcznych raportów wyników;
- zarządzanie budżetem Social Media.
Nadzorowanie i koordynowanie działań komunikacyjnych programów lojalnościowych:
- opracowywanie koncepcji kreatywnych;
- przygotowywanie briefów do Agencji dla komunikacji;
- aktualizowanie, zarządzanie i rozwój sekcji „Rodzinka” na stronie internetowej;
- komunikowanie się ze sklepami w zakresie programów lojalnościowych.
Nadzorowanie i koordynowanie działań komunikacyjnych programów lojalnościowych dot. Franczyzy;
- opracowywanie koncepcji kreatywnych;
- dystrybucja materiałów komunikacji dot. sklepów franczyzowych.
- min. 1 rok doświadczenie na stanowisku Social Managera w agencji Social Media (poparte konkretnymi osiągnięciami);
- dobra znajomość mediów społecznościowych;
- zainteresowanie nowymi mediami;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub francuskiego;
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy;
- profesjonalizm i samodzielność w działaniu;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność prowadzenia prezentacji;
- bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.