Akademia Biznesu wchodzi w skład grupy kapitałowej MDDP Michalik, Dłuska, Dziedzic i Partnerzy. MDDP jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm doradczych w Polsce. MDDP Akademia Biznesu oferuje szerokie spektrum szkoleń i kursów w zakresie: podatki, rachunkowość, finanse, kadry i płace, controlling, zarządzanie strategiczne oraz rozwój kompetencji zawodowych i osobistych. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie największych firm szkoleniowych działających na polskim rynku. Wieloletnia praktyka w organizowaniu kursów i szkoleń, pozwala nam na dzielenie się z Państwem wiedzą najwyższej klasy ekspertów i wykładowców. Dokładamy wszelkich starań, żeby uczestnicy organizowanych przez nas wydarzeń zyskiwali dostęp do najnowszych informacji o zmianach i procesach zachodzących w danym temacie oraz mieli okazję poznania najlepszych praktyk i najefektywniejszych rozwiązań problemów, z którymi spotykają się w swojej codziennej pracy. Dążymy, żeby w możliwie pełny sposób odpowiadać na Państwa oczekiwania, dlatego wszystkie nasze szkolenia, konferencje i seminaria poprzedza profesjonalne badanie potrzeb przyszłych uczestników.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika/Menedżera ds. rozwoju biznesu w obszarze społeczno-gospodarczym,
- Udokumentowane min. 3 letnie doświadczenie w sektorze szkoleń lub/i consultingu
- Udokumentowana wiedza w zakresie prawa zamówień publicznych,
- Udokumentowane doświadczenie w zakresie pozyskiwania zamówień zgodnie z prawem zamówień publicznych,
- Umiejętność myślenia przez pryzmat celów strategicznych i operacyjnych,
- Wysokie zdolności interpersonalne,
- Umiejętność wystąpień publicznych,
- Dobra znajomość MS Office,
- Dobra organizacja pracy,
- Pasja, zaangażowanie i umiejętność współpracy w grupie,
- Doświadczenie w zarządzaniu i realizacji kontraktów w ramach zamówień publicznych lub/i umiejętność zarządzania projektami dotacyjnymi finansowanymi ze środków UE będzie dodatkowym atutem.
Odpowiedzialność i zadania:
- Stała analiza rynku usług szkoleniowych i doradczych,
- Stały przegląd rynku zamówień publicznych,
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami,
- Pozyskiwanie partnerów instytucjonalnych i ekspertów/specjalistów do współpracy w ramach realizowanych zamówień/projektów,
- Koordynacja procesu planowania i realizacji zadań związanych z rozwojem usług szkoleniowych i doradczych,
- Budżetowanie planowanych zamówień/projektów,
- Identyfikacja i analiza ryzyka związanego z realizacją zamówień/projektów,
- Zapewnienie prawidłowości i skuteczności procesu pozyskiwania zamówień/projektów,
- Monitorowanie i raportowanie stanu realizacji prac.
oferujemy:
- Ambitne zadania i ciekawe projekty
- Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub B2B
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego
Poznaj
ADN Akademia Sp. z o.o. Sp. k.
ADN Akademia
Jesteśmy jedną z największych firm szkoleniowych w Polsce. Nasz zespół tworzą doświadczeni menedżerowie najbardziej uznanych firm szkoleniowych i doradczych działających na polskim oraz międzynarodowym rynku.
Od ponad 16 lat dostarczamy praktyczną wiedzę, oferując szerokie spektrum szkoleń, kursów i studiów w zakresie podatków, rachunkowości, finansów, prawa, a także praktyczne warsztaty z obszarów zarządzania strategicznego czy rozwoju wszelkich kompetencji biznesowych, zawodowych, osobistych i informatycznych.
Inspirujemy do zmian i jesteśmy postrzegani, jako dogodny partner przedsiębiorstw w podnoszeniu ich konkurencyjności i efektywności. Podstawą wszystkich naszych projektów jest profesjonalne badanie potrzeb przedsiębiorstwa i przyszłych uczestników oraz nacisk na praktyczną przydatność prezentowanych rozwiązań. Dzięki temu nasze warsztaty są postrzegane, jako użyteczne i cenne źródło wiedzy. Dają temu wyraz dotychczasowi Klienci, którzy chętnie powracają na nasze zajęcia bez względu na formułę: szkoleń zamkniętych, otwartych, konferencji czy warsztatów.