Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Analityk Biznesowy Kraków
Menedżer ds. operacji biznesowych

Menedżer ds. operacji biznesowych

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kraków
praca stacjonarna
8 dni temu
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Menedżer ds. operacji biznesowych
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/5919
OBOWIĄZKI:
Współpraca z kierownictwem działu obsługi klienta i zespołami specjalistycznymi w celu zapewnienia doskonałości operacyjnej i innowacji, kierowanie wieloma zespołami z różnych regionów, wsparcie Starszego Menedżera/Starszego Menedżera ds. Obsługi Klienta w kierowaniu realizacją strategii handlowej i personalnej obszaru biznesowego; zarządzanie swoim zespołem tak, aby spełniał wszystkie uzgodnione w umowie progi jakości, odpowiedzialność za przygotowanie miesięcznych i kwartalnych raportów biznesowych poprzez ścisłą współpracę z zespołami specjalistów ds. raportowania i późniejsze dostarczanie ich kierownictwu, w tym kierownikowi ds. zarządzania biznesowego oraz klientowi, identyfikowanie wszelkich problemów operacyjnych lub handlowych, weryfikowanie prognoz, faktur, wydatków, budżetowanie, przegląd kluczowych wskaźników efektywności, identyfikowanie i analiza odchyleń, identyfikowanie działań naprawczych i nadzorowanie ich wdrażania aż do rozwiązania problemu, wspieranie realizacji projektów strategicznych, kierowanie, zarządzanie i coaching pośrednich członków zespołu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: znajomość obsługi Microsoft Excel
Uprawnienia: Microsoft Power BI Desktop for Business Intelligence
Uprawnienia: Lean Management


Wymagania inne:

Reengineering procesów, Agile Management, minimum 5 lat doświadczenia w pracy z klientem i zadaniami administracyjnymi, w środowisku międzynarodowym, umiejętność współpracy z klientem, nawiązywanie i budowanie silnych relacji z zagranicznymi klientami, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, innowacyjne nastawienie, otwartość na nowe pomysły, podejmowanie skalkulowanego ryzyka, umiejętność analizowania danych z wykorzystaniem metryk, bechmarków, wskaźników i technik prognozowania - znajdowanie tematów i trendów, prezentowanie spostrzeżeń opartych na danych, zaawansowana znajomość Excela, Power BI lub podobnych narzędzi wizualizacyjnych, umiejętność wsparcia transformacji biznesu - wiedza z zakresu Lean i Agile Management, reengineeringu procesów i zarządzania zmianą, wiedza z zakresu przepisów prawnych, zgodności, i ryzyka.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 12 000 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

za pośrednictwem urzędu


Adres:

Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kinga Kowaliszyn
126868143


Sposób kontaktu:

za pośrednictwem urzędu


Wymagane dokumenty:

skierowanie p. 103a

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Manager Projektów ds. Optymalizacji Procesów Biznesowych (SSC/BPO)

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Początkowa ocena procesów. Prowadzenie projektów tradycyjnych i optymalizacyjnych: definiowanie, planowanie, zarządzanie, kontrola i podsumowanie. Dokumentacja i mapowanie procesów w trakcie zmian i poprawek. Zapewnienie napływu wiedzy dotyczącej zmodyfikowanych procesów....
  • Privacy Data Analyst - Fluent Swedish

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Tertium Business Park    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    The Privacy Data Analyst is responsible for enforcing the policies for our clients products by analyzing requests under European Law Legislations from lawyers and private individuals by reviewing and processing privacy requests. You will also be responsible for handling users’ privacy requests for...
  • Pracownik ds. strategii inwestycji

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: udział w przygotowywaniu dokumentów strategicznych i programowych dotyczących działalności inwestycyjnej PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. w perspektywie średnio i długookresowej, przygotowywanie opracowań dla Zarządu Spółki oraz interesariuszy...
  • Specialist in Business Development Department

    Celon Pharma S.A.   Kazuń Nowy, ul. Marymoncka 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Tasks: As a Specialist in our Business Development Department, you will play a key role in the identification, evaluation, and execution of strategic business opportunities to drive company growth. You will work closely with manager of the department and cross-functional teams to analyze market...
  • Starszy Specjalista ds. Analiz i Optymalizacji Kosztów

    BEST S.A.   Gdynia    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  pełny etat
    21 godz.
    bieżąca analiza kosztów operacyjnych i przeglądy z właścicielami budżetów; monitoring i analiza efektów wdrażanych w organizacji inicjatyw optymalizacyjnych; analiza rynku w poszukiwaniu najlepszych praktyk productivity w branży wraz z opracowywaniem rekomendacji; rozwój modelu alokacji...
  • Project Controller

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Obowiązki: Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów; Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych...
  • Market Controller

    Xella Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your responsibilities Responsible for monthly reports in sales volumes, revenues, discount, prepayments, margin, freight costs; Pricing reports and analysis; Running variation analysis; Support FC and BUD process in sales volumes, revenues, pricing; Creating cyclic and ad-hoc presentation; Support...
  • Przedstawiciel Handlowy B2B

    Lyreco Polska   Legnica    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego; Ofertowanie; Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług Przygotowywanie raportów sprzedażowych;
  • Przedstawiciel Handlowy B2B

    Lyreco Polska   Lubin    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego; Ofertowanie; Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług Przygotowywanie raportów sprzedażowych;
  • Przedstawiciel Handlowy B2B

    Lyreco Polska   Głogów    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Pozyskiwanie nowych firm (MŚP) Realizacja założonych celów Rozwój średniej wartości koszyka zakupowego; Ofertowanie; Pozyskiwanie klientów, którzy zaprzestali korzystania z usług Przygotowywanie raportów sprzedażowych;