Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie
Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Sedlak & Sedlak
małopolskie
praca stacjonarna
4872 dni temu


Jest wiele firm doradztwa personalnego, ale tylko my... ...działamy od 1990 roku i jesteśmy najstarszą polską firmą doradztwa personalnego. To my byliśmy pionierami wdrażającymi w Polsce standardy zarządzania kapitałem ludzkim. To my w 1991 roku zainicjowaliśmy powstanie popularnej serii wydawniczej "Biblioteka Menedżera" specjalizującej się, między innymi, w dziedzinie HR. To my w 1997 roku jako pierwsza polska firma wykorzystując własną metodologię, wydaliśmy raport na temat wynagrodzeń. To my jesteśmy pierwszą polską firmą, która uruchomiła tematyczny portal poświęcony wynagrodzeniom. Dzięki takim działaniom zdobywamy coraz większe uznanie Klientów, a w wielu przypadkach nasze rozwiązania stały się wzorem naśladowanym przez innych.


Menedżer ds. Obsługi Kluczowych Klientów

Miejsce pracy: małopolskie
Nr ref.: 16/11
Zadania:
  • budowanie relacji z kluczowymi klientami firmy (sieci sprzedaży i grupy zakupowe)
  • udział w negocjacjach handlowych
  • ustalanie oraz realizacja celów sprzedaży (wolumeny, rabaty, promocje, mix produktowy)
  • tworzenie oraz wdrażanie kampanii promocyjnych we współpracy z działem trade marketingu
  • prowadzenie analiz rynku i ocena możliwości jego rozwoju
  • bezpośrednia współpraca z Country Managerem oraz międzynarodowymi strukturami key account

 

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (wskazane: ekonomia, zarządzanie, marketing itp.)
  • przynajmniej 3 lata doświadczenia w budowaniu relacji biznesowych z kluczowymi klientami
  • preferowana praktyka w branży dóbr luksusowych
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • znajomość zagadnień z obszaru trade marketingu
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
  • umiejętność budowania dobrych, długotrwałych relacji z partnerami  handlowymi
  • umiejętności negocjacyjne
  • silna orientacja biznesowa
  • rozwinięte umiejętności analityczne
  • prawo jazy kat. B

 

Oferujemy:
  • w zależności od umiejętności oraz doświadczenia Kandydata wynagrodzenie podstawowe na poziomie 7 000 – 10 000 PLN brutto
  • premię uzależnioną od wyników
  • atrakcyjny pakiet medyczny i sportowy
  • narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)

 



Prosimy o zamieszczenie klauzuli: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997r. (Dz. U. nr 133, poz. 883) wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji.