Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie, wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za współtworzenie i zarządzanie polityką jakości oraz optymalizację procesów biznesowych i usług w oparciu o model Best Customer Experience. Poszukujemy kandydata o profilu liderskim, skutecznie zarządzającego zespołami i podejmującego decyzje w oparciu o dane i najlepsze praktyki.
- Definiowanie i tworzenie standardów dla procesów jakościowych, weryfikacja procesów pod kątem oczekiwań klienta zewnętrznego.
- Doskonalenie jakości zewnętrznej i wewnętrznej poprzez opracowanie i wyznaczanie celów jakościowych dla produktów i procesów
- Stałe, strukturalne monitorowanie wyników jakościowych
- Identyfikacja problemów jakościowych, wdrażanie działań usprawniających oraz ich bieżące analizowanie i monitorowanie.
- Koordynacja inicjatyw i projektów dotyczących wprowadzenia, usprawnienia i utrzymania jakości zgodnie ze strategią organizacji,
- Współpraca oraz wsparcie innych działów, departamentów i obszarów w ramach obszaru jakości.
- Uczestnictwo w spotkaniach kadry kierowniczej wyższego szczebla i prezentowanie aktualnych informacji na temat projektów doskonalenia CXE
- Przygotowywanie i nadzór nad analizami oraz raportami dotyczącymi procesów jakościowych.
- Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem Excel i Power Point
- Znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B
- Mile widziana praktyczna znajomość narzędzi jakościowych i metodyki optymalizacji procesów
- Preferowane wykształcenie wyższe
- Samodzielność i wysoka kultura pracy
- Poparte doświadczeniem predyspozycje zarządcze
- Umiejętność biznesowego uzasadniania rekomendowanych zmian
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- Pracę pełną ciekawych wyzwań u lidera usług telekomunikacyjnego w kraju
- Atrakcyjną ofertę pracowniczą – zniżki na firmowe produkty i usługi
- Dofinansowanie do karty MultiSport
- Wsparcie w rozwoju Twoich kwalifikacji zawodowych
- Przestrzeń na tworzenie programów i wdrażania własnych inicjatyw
- Niezbędne narzędzia pracy
Poznaj
VECTRA S.A.
Vectra jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi dostępu do mediów elektronicznych. Dzięki zaufaniu i codziennym wyborom naszych Klientów, zostaliśmy pierwszym, pod względem liczby abonentów, operatorem telewizji kablowej w Polsce.