Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
- koordynowanie prac dotyczących instalacji chłodniczych w nowo budowanych oraz istniejących sklepach Carrefour;
- wprowadzanie nowych standardów i rozwiązań technologicznych w instalacjach technicznych;
- wybór firm wykonawczych oraz ich nadzór;
- nadzorowanie stosowanych technologii oraz wprowadzanych rozwiązań;
- wybór oraz opiniowanie firm serwisowych w branży chłodniczej;
- wspieranie działu utrzymania technicznego w zakresie chłodnictwa spożywczego;
- reorganizowanie chłodnictwa w istniejących obiektach;
- weryfikowanie zgodności wykonywanych prac instalacyjnych z projektem wykonawczym;
- weryfikowanie dokumentacji powykonawczej;
- weryfikowanie i odbieranie wykonanych prac w odniesieniu do zapisów umowy (m.in. zakres, koszty, itp.);
- czynna koordynacja wykonywanych prac w obiektach.
- min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki mechaniczne lub z obszaru inżynierii środowiska;
- znajomość branży chłodniczej w szczególności instalacji chłodnictwa sklepowego;
- dobra znajomość języka anielskiego;
- profesjonalizm w działaniu;
- umiejętność przestrzegania ścisłych procedur;
- innowacyjność i zaangażowanie w wykonywanie zadania;
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- czynne prawo jazdy kat. B.
Uwaga: Praca na terenie całej Polski na obiektach handlowych Carrefour (min. 4 razy w tygodniu) z koniecznością wyjazdów służbowych do Siedziby firmy w Warszawie co najmniej raz w tygodniu.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.