Ogłoszenie numer: 234793, z dnia 2012-09-28
Jesteśmy największą w Polsce firmą zapewniającą obsługę naziemną linii lotniczych. Zajmujemy się kompleksową obsługą pasażerów, bagażu, samolotów oraz cargo. Nasi klienci to ponad czterdzieści linii lotniczych z całego świata. Jesteśmy obecni w portach lotniczych w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. Zatrudniamy ponad półtora tysiąca wykwalifikowanych pracowników, którzy w ciągu roku obsługują blisko sto tysięcy lotów i dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad pięciu milionów pasażerów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
Menadżer Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: ONG/08/MO/12
Opis stanowiska
- Przygotowywanie i realizacja strategii w kierowanym obszarze, zarządzanie podległymi obszarami,
- Rekomendowanie Zarządowi Spółki zastosowania nowych technologii mających wpływ na minimalizację kosztów eksploatacji,
- Wdrażanie rozwiązań mających na celu osiągnięcie efektywności kosztów z zakresu gospodarki materiałami oraz personelem,
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami, kontrahentami, utrzymywanie w nimi dobrych relacji,
- Kontrola i realizacja budżetu wydziału,
- Nadzór nad planowaniem zatrudnienia w kierowanym wydziale.
Wymagania
- Znajomość działalności operacyjnej w obszarze serwisu napraw pojazdów lub maszyn poparta doświadczeniem zawodowym (przegląd/ analiza przyczyn awarii/ naprawa urządzeń i pojazdów, zapewnienie narzędzi i powierzchni niezbędnych do wykonywania prac),
- Prawo jazdy kategorii B,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- Odporność na stres,
- Wysoka kultura osobista, umiejętność komunikacji z różnymi grupami zawodowymi,
- Umiejętność delegowania zadań i przewidywania następstw własnych działań,
- Zdolności analityczne i planistyczne,
- Umiejętność identyfikowania i rozwiązywania problemów,
- Mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem.