PGE Ekoserwis S.A jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, która jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmienia, by realizować strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jest liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Ekoserwis S.A. to firma produkcyjno - handlowo - usługowa, zapewniająca kompleksową obsługę elektrowni i elektrociepłowni w zakresie zarządzania Ubocznymi Produktami Spalania (UPS) oraz dostaw materiałów na bazie UPS, a także świadcząca usługi w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła.
W naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zapewnić naszym pracownikom bezpieczne warunki pracy, stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym stawianiu im ciekawych wyzwań zawodowych.
Do PGE Ekoserwis S.A. poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialne za:
- Realizację sprzedaży UPS w podległym obszarze (województwo łódzkie).
- Znajomość umów handlowych (jednostek wytwórczych UPS, kontrahentów) oraz za ich przestrzeganie.
- Określanie działań planów sprzedażowych i rozliczenie ich realizacji.
- Pozyskiwanie nowych kontrahentów.
- Prowadzenie prezentacji produktowych dla odbiorców.
- Obsługę stałych odbiorców.
- Ofertowanie i przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu.
- Monitorowanie należności.
- Obsługę przed i posprzedażową.
- Analizę sytuacji rynkowej.
- Wykształcenia średniego.
- Stażu pracy: ponad 10 lat w tym co najmniej 3 lata w obszarze handlu w przypadku wykształcenia średniego; ponad 4 lata w tym co najmniej 3 lata w obszarze handlu w przypadku wykształcenia wyższego.
- Znajomości technik sprzedaży.
- Wiedzy w zakresie obsługiwania procesu sprzedażowego.
- Wiedzy w zakresie przygotowywania umów handlowych.
- Umiejętności obsługi urządzeń biurowych.
- Kreatywności, odporności na stres, odpowiedzialności, uczciwości, rzetelności.
- Znajomość pakietów MS Office (zwłaszcza Word oraz Excel).
- Znajomość systemu CRM.
- Prawo jazdy kat. B.
- Wykształcenie wyższe.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze branży inżynieryjnej i budowlanej (budownictwo kubaturowe).
- Znajomość ryku oraz technologii dla budownictwa inżynieryjnego.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość języka angielskiego bądź innego (poziom zaawansowany biznesowy).
- Znajomość systemu SAP.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy.
- Dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
- Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń.
- Dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% wynagrodzenia brutto.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”).
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.
Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.