Miejsce pracy: Warszawa, ul. Rodziny Hiszpańskich 8
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- określenie strategii rozwoju usług KEP (Kurier, Ekspres, Paczka) na rynku krajowym i zagranicznym,
- zarządzanie ofertą usług KEP,
- monitorowanie preferencji i oczekiwań klientów detalicznych i umownych, a także działań konkurencji dla potrzeb kreowania usług KEP,
- kreowanie koncepcji i wdrażanie nowych produktów i usług KEP wraz z kanałami ich dystrybucji, w tym opracowywanie regulaminów i instrukcji świadczenia usług,
- określanie standardów w zakresie jakości świadczenia usług KEP oraz monitorowanie ich realizacji,
- ścisła współpraca z działami sprzedaży, logistyki oraz finansów,
- współpraca z partnerami zewnętrznymi.
- masz wykształcenie wyższe,
- masz minimum 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- masz doświadczenie w zarządzaniu zespołami projektowymi i prowadzeniu cross-funkcyjnych zespół biznesowych
- masz doświadczenie w branży kurierskiej/ logistycznej,
- znasz pakiet MS Office w szczególności Excel,
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym,
- masz czynne prawo jazdy kat. B,
- twoje umiejętności interpersonalne, pozwalają na swobodną komunikację na wszystkich poziomach organizacji,
- jesteś samodzielny, zaangażowany i nie boisz się podejmować decyzji,
- umiejętnie łączysz myślenie analityczne z planowaniem strategicznym,
- jesteś nastawiony na realizację celów i osiąganie wyników.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe,
- karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym