UPC Polska - jesteśmy liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii. Należymy do największego międzynarodowego operatora telewizji kablowej na świecie – Liberty Global. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału.
Menadżer ds. Współpracy z Zewnętrznymi Contact Center
Katowice
Nr Ref.: LwzCC/052015/AJ
Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę związaną z koordynowaniem współpracy z zewnętrznymi partnerami (zewnętrzne Contact Center) i szansę na rozwój zawodowy w firmie UPC.
Zakres zadań:
- zarządzanie współpracą z zewnętrznymi Contact Center świadczącymi usługi na rzecz UPC w zakresie sprzedaży usług firmy
- motywowanie Partnerów Zew. do realizacji celów sprzedażowych
- prowadzenie szkoleń oraz dbanie o wysoką jakość realizowanej sprzedaży
- analiza procesów sprzedażowych, rekomendowanie zmian i usprawnień
Wymagania:
- doświadczenie w koordynowaniu projektów, w tym zarządzanie współpracą z Zewnętrznymi Partnerami
- doświadczenie w koordynowaniu bądź zarządzaniu pracą zespołu
- znajomość branży Call Center, preferowana infolinia sprzedażowa
- nastawienie na realizację wyznaczonych celów biznesowych
- umiejętność przygotowywania analiz i raportów
- umiejętność nawiązywania i zarządzania relacjami z partnerami biznesowymi
- mile widziana znajomość języka angielskiego
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- pracę w największym Call Center UPC w Polsce
- zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie, będącej liderem cyfrowych usług telekomunikacyjnych
- rozpoznawalną i cenioną markę naszych usług
- atrakcyjne wynagrodzenie - w części uzależnione od wyników pracy
- benefity (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC)
- atmosferę sprzyjającą związaniu się z nami na dłużej
- otwartość na inwencję i pomysły wspierające dalszy rozwój Działu
![](/img/firma/templates/717851/23068/bottom4upc.png)