PRACA w Jet Line Retail
(rynek FMCG)
Jet Line Retail Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
prowadzi rekrutację na stanowisko Menadżera ds. Sprzedaży i Rozwoju
miejsce pracy: biuro Jet Line Retail w Warszawie
Jet Line Retail Sp. z o.o. działa od listopada 2018 r. To startup, działający w grupie outdoorowej firmy Jet Line Sp. z o.o. Sp.k. Jet Line Retail buduje i rozwija innowacyjny koncept sprzedażowy przy użyciu sieci cyfrowych nośników reklamowych w kluczowych supermarketach.
Szukamy Menadżera ds. Sprzedaży i Rozwoju, który jest pasjonatem procesów zakupów i sprzedaży,
chce pomagać Klientom realizować ich cele oraz rzeczywiście wpływać na rozwój nowej firmy.
Menadżer ds. Sprzedaży i Rozwoju
Miejsce pracy: Warszawa
Szukamy osoby, która:
- ma udokumentowane doświadczenie w procesach zakupowych po stronie sieci lub Klienta,
- bardzo dobrze zna specyfikę branży FMCG,
- potrafi słuchać i diagnozować potrzeby i oczekiwania Klientów,
- ma doskonałe umiejętności prezentacyjne,
- dba o własny rozwój,
- jest optymistycznie nastawiona do zadań, zaangażowana, samodzielna, z dużą samodyscypliną
i skrupulatnością, - potrafi nawiązywać i utrzymywać relacje biznesowe,
- ma czynne prawo jazdy i jest przygotowana na konieczność służbowych podróży.
Oto zakres obowiązków:
- opracowywanie i realizacja planów sprzedażowych,
- pozyskiwanie budżetów związanych z promocją produktów w miejscach sprzedaży,
- sprzedaż powierzchni i czasu reklamowego, prezentacja oferty, negocjacje warunków oraz monitoring akcji reklamowych,
- tworzenie raportów sprzedażowych ze szczególnym uwzględnieniem ROI,
- analiza rynku oraz działań konkurencji,
- aktywny udział w rozwoju produktu/ produktów oraz tworzenie ofert dla produktów
- projektowanie i wdrażanie rozwiązań, mających na celu rozwój spółki we współpracy z Zarządem,
- nawiązywanie i rozwijanie długoterminowych relacji handlowych,
- aktywny i stały kontakt z Klientami, pozyskiwanie nowych kontaktów.
Oto, co proponujemy:
- dużo ciekawej i różnorodnej pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy uzależniony od osiąganych rezultatów,
- wiele okazji do prezentowania i realizowania własnych pomysłów i kreatywności,
- dobrą atmosferę na co dzień,
- pomoc na starcie we współpracy z doświadczonym menadżerem rynku FMCG,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.