Biuro operacyjne: Warszawa lub inna ustalona filia Pracodawcy.
Obszar działania: projekty realizowane w całej Polsce
- Rozwój kanałów promocji i dystrybucji produktów oferowanych w obsługiwanym
Segmencie Dystrybucji i zarządzanie operacyjne jedną ze Spółek Dystrybucyjnych grupy CEMEX, - Odpowiedzialność za sprzedaż i rozwój sprzedaży chemii budowlanej CEMEX Polska, w tym: udział w tworzeniu systemu kształtowania cen, nadzorowanie procesów operacyjnych, udział w spotkaniach z dostawcami i negocjacjach warunków współpracy,
- Prowadzenie analiz popytu oraz preferencji klientów w różnych kanałach sprzedaży również w kanale nowoczesnym DIY,
- Udział w projektach rozwojowych firmy w obszarze linii produktowej cementu i chemii budowlanej w środowisku międzynarodowym,
- Aktywne podejmowanie działań mających na celu rozwoju sprzedaży produktów oferowanych w Tradingu.
- Wypracowanie i utrzymanie odpowiednich standardów współpracy i zarządzanie relacjami
zewnętrznymi i wewnętrznymi w podległych obszarach.
- Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą chemii budowlanej lub pokrewnej działalności,
- Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji B2B,
- Wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne lub budowlane będzie dodatkowym atutem),
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. rok),
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze i sprzedaży do sieci nowoczesnej,
- Znajomość branży i rynku materiałów budowlanych,
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Mobilność i dyspozycyjność.
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów,
- Orientacja na klienta zewnętrznego i wewnętrznego i umiejętności budowania długofalowych relacji,
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu,
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętność zarządzania zespołem w strukturze rozproszonej.
- Stabilne zatrudnienie w firmie o globalnym zasięgu- forma współpracy umowa o pracę,
- Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń i system premiowy,
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych oraz benefitów (m. in. pakiet medyczny dla Ciebie i Twojej Rodziny, karta rekreacyjno-sportowa, nagrody za osiągnięcia, dostęp do platformy benefitowej oraz szkoleniowej i wiele innych),
- Samochód służbowy z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych,
- Dostęp do najnowszych rozwiązań biznesowych,
- Szansę rozwoju kariery w strukturach CEMEX.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania