- Zarządzanie biurem reklamacji i magazynem;
- Nadzór nad procesem zwrotów ze sprzedaży internetowej;
- Optymalizacja i proponowanie zmian istniejących procesów i procedur zwrotów i reklamacji;
- Minimalizacja stanów magazynów reklamacyjnych;
- Kontrola KPI w zakresie jakości i raportowanie do Dyrekcji Centrum Dystrybucji i Centrali firmy;
- Min. rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Umiejętności analizy procesów magazynowych oraz jakościowych pod względem efektywności i kosztów
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkunastoosobowym zespołem
- Odporności na stres, asertywności;
- Elastyczności w działaniu i otwartości na zmiany;
- Dobrej znajomości specyfiki działania systemów WMS\ERP;
- Dobrej znajomość MS Excel;
- Wykształcenia średnie (mile widziane wyższe)
- Prawa jazdy kat. B.
- Stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę;
- Premię frekwencyjną;
- Pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się polskiej firmie;
- Dobrą atmosferę w pracy;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Bon urodzinowy;
- Dofinansowanie do posiłków;
- Program poleceń pracowniczych (premia za polecenie kandydata do pracy).
Poznaj
AGATA Spółka Akcyjna
Agata S.A. to sieć wielkopowierzchniowych salonów mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz w Polsce; obejmująca 21 wielkopowierzchniowych salonów zlokalizowanych zarówno w dużych, jak i średnich miastach w całym kraju. Agata S.A. poprzez punkty sprzedaży detalicznej i e-commerce oferuje kolekcje do pokoju dziennego, dziecięcego, sypialni, jadalni i kuchni, a także szeroką gamę produktów i akcesoriów do aranżacji wnętrz. Marka zapewnia dostęp do artykułów ponad 250 krajowych i zagranicznych producentów kilkudziesięciu marek własnych oraz szerokiego grona doradców, projektantów i ekspertów.