Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik I-wszej linii wsparcia Gdańsk
Members Support Coordinator with English

Members Support Coordinator with English

Arla Global Shared Services Sp. z o.o.
Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
598 dni temu
Members Support Coordinator with English
Miejsce pracy: Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)
Department: Member Service & Operations
Location: Gdansk Wrzeszcz (Neptun Office)
Rensponsibilities:

Join us for the position of Members Support Coordinator with focus on financial tasksand become a member of our unique international team, supporting farmers in the organization that concentrates its activities on sustainability.

 

Welcome to Global Shared Services in Gdansk

 

Arla is a global farmer-owned organisation that is behind many well-known and loved brands, including Arla Apetina®, Castello®, Lurpak® and many, many more.

As a Members Support Specialist, you become a part of our Global Member Relations digital and operations department and you will primarily be working out of our Shared Service Centre in Gdansk.

With over 14 years of existence in Gdansk, we offer you a lot of knowledge and the opportunity to partake in challenging and exciting innovation projects. As a part of the Arla organisation, you will also enjoy a Scandinavian, collaborative work culture. We are all on first-name terms with each other, and we truly appreciate diversity and individuality.

 

About the job

In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created a year ago. The main responsibilities of a Coordinator is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8500+ farmer owners in 7 European countries (Denmark, Sweden, Great Britain, Germany, Luxembourg, Belgium and The Netherlands). Our team is part of a global digital and operations department.

 

This position gives you an opportunity to deliver the highest quality of farmer experience. You will:

  • Prepare and execute milk settlements (payments, invoicing, financial arrangements, etc.)
  • Handle farmers’ inquiries on a daily basis providing quality, accurate and timely support
  • Maintain master data
  • Monitor milk quality results and collaborate with members and 3rd party stakeholders (laboratories, logistics)Support administration of quality assurance programs
  • Support farmers and verify documentation based on requirements for sustainability programs
  • Participate in relevant IT projects within area of responsibilityEstablish a strong relationship and trust with our farmers
  • Work with stakeholders to prioritize farmers’ requests and issue resolution
  • Support knowledge building and exchange, best practice sharing

Who are you?

 

You are a customer-centric and solution-oriented person with a high commitment to delivering and working to improve existing services. You listen to customers and focus on solving challenges proactively. You have strong communication skills and team-oriented approach. You like to make a difference and are willing to develop in an unconventional, unique environment by cooperating with our stakeholders.

 

Furthermore, you have:

  • Command of the English language (min. B2)
  • At least a bachelor's degree
  • Minimum 2 years of relevant professional experience from finance /accounting
  • Experience with system implementation / process transition / process improvement
  • Advanced Excel knowledge
  • Project experience, Agile framework knowledge
  • Ability to manage complexity, prioritise tasks effectively with an enthusiastic can-do attitude
  • Attention to detail, self-motivation, and great organizational skills
  • Excellent communication skills and a user-friendly attitude
  • An ability to identify process improvements
  • Experience in the customer service field would be a huge advantage

What do we offer? 

  • International operating environment   
  • Medical care & life insurance   
  • Additional benefits like gym cards, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.  
  • Scandinavian working style & no dress code  
  • Training with experts & professional induction in a new position  
  • Development programs (function additions, coordinator programme)  
  • Financial support for your education   
  • Relocation package  
  • Referral program for employees  
  • Employee Assistance Program (legal, psychological, health, financial consulting, etc. )  
  • Support for your healthy lifestyle (fruit day, facility for sportsmen, sports challenges and activities, Arla active teams/sports groups)  
  • Flexible working time and home office work possibility  
  • Additional holiday depending on the length of employment
  • Fully paid 30 min. break  

… while in the office you can also use some of below:   

  • Modern office space with a beautiful view and high-standard furniture (i.e. adjustable desks)  
  • Spacious canteen, delicious coffee and tea available on every floor in specially designed spots  
  • Chill-out rooms with X-box, pool table, board games, football table and swing 
Values
  • Lead - Have you ever heard that you are the change? Now you now
  • Sense - Are you looking for something more than material benefits in your professional life?
  • Create - Regardless of which department you work in - Your creativity leads us to innovation
Why Arla?

Your future colleagues from HR department describe these generally:
  • Flexible working hours
  • Professional career development
  • Great atmosphere
  • Respectful scandinavian culture
  • No dress code zone
  • Lack of stress at work
  • Tens of benefits
  • Space for self-reliance
Recruitment process
1. Clock the APPLY button
2. Create an account in our HR platform
3. Submit your application
4. Wait for our call
5. Meet with us online
6. Enjoy joining the best team
 

Poznaj

Arla Global Shared Services

Moooo. We are Arla GSS and we deal with business the Scandinavian way.

You most likely associate us with brands like Arla Apetina, Lurpak or Castello. We are part of the global Arla Foods group employing over 20,000 people worldwide and delivering 25 trillion glasses of milk a year. That being said… At our office in Gdańsk Wrzeszcz we do not produce butter or cheese, nor do we conduct milk quality assessment. We are a Global Shared Services Center and we deliver tens of projects in: Finance, IT, Global and Local HR, Risk Controls and Compliance, Supply Chain, Procurement, Customer Service, Member Service and Operations, European Transport Control Center, Supplier Quality Assurance.

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Junior IT Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Junior Customer Care Agent - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • F&A Consultant (SAP S/4HANA implementation in operations)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job Description: Coordination of operational activities in the SAP S/4HANA implementation project. Acting as a point of contact for Local Finance Organizations and the Central project team responsible for system implementation on various issues related to the implementation in GSC Operations....
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Asystent do działu IT

    Klient portalu Praca.pl   Lesznowola    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; nadzór nad siecią firmową oraz serwerownią; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych...