Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik ds. obsługi gospodarczej sekretariatów biur Centrali

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Pracownik ds. dokumentacji celnej

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Biurowy Warszawa
Meeting Planner - Sourcing & Administration Support

Meeting Planner - Sourcing & Administration Support

Hays Poland
Warszawa
praca stacjonarna
3607 dni temu
Meeting Planner - Sourcing & Administration Support
Warszawa
Meeting Planner - Sourcing & Administration Support
Warszawa
Nr Ref.: 1052139

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


For our Clients, world’s leader in business travel industry, we are looking for specialists who are searching for Meeting Planner – Sourcing & Administration Support

The internal function Sourcing & Administration Support does support the Project Manager / Senior Project Manager as well as the Team Leader / Team Manager. The fields of support include the areas of sourcing & contracting, accounting, reporting, project management support, but in majority does not include and require direct client contact.

This position will as well strongly interact with our Swiss Meetings & Events team and therefore working very closely with the local accounting specialist with the Meetings & Events team. The person in charge will be working for a dedicated team with the Swiss Meetings & Events market and also report directly to the Team Leader in Switzerland while having a dotted line to the Team Leader / Market Leader in Poland.

Responsibilities:

- Venue sourcing & Contracting Briefing with Project Manager Sourcing of venue and services according to briefing and clients request and preferred suppliers (mainly hotels, meeting locations, restaurants) Re-negotiations to drive client savings Creation of overviews and comparison reports Contract set up / preparation for Project Manager
- Accounting: Supplier payments Monitor and follow up on bookings Recommends actions to resolve discrepancies Dunning processes Invoicing and account reconciliation Various finance reporting tasks Commission handling
- Reporting: Reporting and reconciliation tasks in the meeting management tool (Cvent) in close interaction with the Swiss Meetings & Events team
- Project Management Support (Project Managers located in Zurich, Switzerland): Rooming-/Participant lists Delegate management in online tool(s) and with suppliers Support in organization and handling of transfers, restaurants, social activities etc.
- Various administration tasks

Challenges:
- Orientation in a complex and wide area of responsibility
- Strong alignment with the Swiss Meetings & Events team and regarding the monitoring of financial deadlines and execution of payments.
- Priorities and tasks management, partially with several purchasers with managerial authority.
- Managing and prioritizing tight deadlines

Qualifications:
- Enjoying administrative tasks and structured work.
- Good knowledge of meeting venues, primarily in Europe.
- Strong negotiation skills.
- Fluent communication skills in English, German language skills is a big plus
- Good understanding and usage of online tools and reporting systems
- Solid accounting understanding, basic knowledge in bookkeeping; analytical thinking
- Competency in Microsoft applications including knowledge of Excel
- Team-working skills, good collaboration with the Project Manager / Senior Project Manager

Our Client offers full time job in an international company with stable employment conditions, opportunities of professional development in multinational environment, outstanding benefit package, training and interesting career path within the company.

Sounds interesting? Do not hesitate and send your CV in English.

In your application please include the following statement: „I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. wsparcia administracyjnego z językiem angielskim

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Włochy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
  • Pracownik ds. obsługi gospodarczej sekretariatów biur Centrali

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    3 dni
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
  • Back Office & Customer Specialist

    QCS-Quick Cargo Service Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i księgowości

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
  • Pracownik biurowy

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
  • Pracownik ds. Obsługi Zamówień

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Stare Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska obsługa sekretariatu Zarządu Spółki i efektywne wsparcie Zarządu Spółki w codziennej pracy, przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby Zarządu, koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji na potrzeby Zarządu,...
  • Asystentka w dziale wsparcia sprzedaży

    MEGAENERGY Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa zlecenie / o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Zakres obowiązków: Wsparcie Zespołu Sprzedaży w procesie sprzedażowym związanym z przygotowaniem dokumentów; Weryfikacja i kontrola jakości przygotowanych dokumentów przez zespół sprzedaży; Przygotowanie krótkich analiz, ofert sprzedaży, umów i aneksów sprzedaży; Wprowadzanie danych...
  • Pracownik ds. dokumentacji celnej

    Poczta Polska S.A.   Warszawa, ul. Łączyny 8​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, cały etat, praca zmianowa według ustalonego harmonogramu Twoje zadania: weryfikacja przesyłek celem skierowania do właściwej procedury, uzupełnianie danych o przesyłkach w systemach PP S.A., sporządzanie zgłoszeń celnych, współpraca z Krajową...
  • Specjalista ds. Administracji i Systemów CM

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Elektronowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoimi głównymi obowiązkiem będzie administracyjne wsparcie w bieżącym działaniu Centrum Medycznego​, czyli: nadzór nad grafikami lekarskimi, sporządzanie miesięcznych i tygodniowych raportów z działalności placówki (współpraca z pionem finansów), nadzór nad sprzedażą i...