Kraków
Media Strategy Manager
Wirtualna Polska - partner pierwszego wyboru Polaków, dostarczający angażujące informacje, rozrywkę i usługi oraz inspirujący w codziennych decyzjach. Niekwestionowany lider w kategorii mobile oraz poczta elektroniczna.
Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało m.in.:
- Planowanie strategii marketingowych i komunikacyjnych dla kluczowych Klientów WPM;
- Tworzenie prezentacji ofertowych bazujących na rozwiązaniach z zakresu content marketingu, reklamy natywnej oraz performance;
- Prowadzenie projektów i ofert przetargowych samodzielnie i wspólnie z zespołami sprzedażowymi;
- Negocjowanie warunków współpracy z kluczowymi klientami końcowymi;
- Współpraca z poszczególnymi obszarami firmy niezbędnymi w procesie przygotowania strategii komunikacji i projektów przetargowych;
- Trend Watching – wyszukiwanie i dystrybuowanie najnowszych trendów z rynku reklamowego w organizacji;
- Kreowanie i aktywny udział w inicjatywach wewnętrznych mających na celu stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników firmy (szkolenia, warsztaty);
- Kreowanie i aktywny udział w inicjatywach zewnętrznych mających na celu inspirowanie do współpracy i poszerzenie wiedzy o WP Media u klienta końcowego;
- Odpowiedzialność za wizerunek WP wewnątrz i na zewnątrz organizacji;
- Inspirowanie i współtworzenie nowych rozwiązań reklamowych z nastawieniem na osiąganie celów biznesowych klienta.
Profil poszukiwanego kandydata:
- Doświadczenie i wiedza udokumentowane sukcesami zawodowymi przy tworzeniu strategii komunikacji i strategii marek dla klientów w różnych branżach rynkowych;
- Doskonała umiejętność tworzenia strategii w oparciu o Digital Customer Journey z uwzględnieniem celów biznesowych klienta;
- Wiedza o efektywności poszczególnych narzędzi reklamowych w obszarach m.in. Content Marketing, Native Advertisement, Performance, eCommerce, Social media, Branded Content Video;
- Świetna znajomość trendów i narzędzi w obszarze digital marketingu;
- Umiejętność planowania pracy opartej o cele biznesowe średnio i długoterminowe;
- Umiejętność współpracy pod presją czasu na styku różnych obszarów w organizacji;
- Szybkie i samodzielne radzenie sobie z wyzwaniami;
- Wysoce rozwinięta komunikatywność;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację nie tylko w codziennych kontaktach biznesowych ale także podczas prezentacji strategii u klienta.
Oferujemy:
- Swobodna atmosfera
- Brak dress code’u
- Szkolenia i konferencje
- Wspólna gra w planszówki
- Wymiana wiedzy
- Imprezy integracyjne
- Biblioteka
- Parking dla rowerów
- Nowoczesne biuro