Media Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: W/KWAK
Opis stanowiska:
- Koordynowanie planowania i zakupu kampanii reklamowych w mediach offline i online we współpracy z Domem Mediowym
- Monitorowanie i raportowanie wyników kampanii. Analiza skuteczności prowadzonych działań i przygotowywanie rekomendacji oraz nowych rozwiązań.
- Współtworzenie strategii mediowej
- Analizowanie trendów w kategorii i w branży. Przygotowanie wniosków i rekomendacji
Wymagania:
- 2- 3 letnie doświadczenie w planowaniu kampanii w mediach offline i online (najchętniej po stronie Domów Mediowych)
- Znajomość rynku mediów offline i online
- Sprawne posługiwanie się MS Excel i MSPowerPoint w realiach biznesowych
- Umiejętności analizowania, wnioskowania i syntetyzowania oraz przedstawiania rekomendacji
- Kreatywność, otwartość i umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność za prowadzone projekty
Oferujemy:
- Pracę w największej grupie medialnej w Polsce
- Dobrą atmosferę i inspirujące środowisko pracy,
- Prywatną opiekę medyczną;
- Dofinansowanie do karnetu sportowego