Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Główne zadania:
- zapewnienie ciągłości pracy, sprawności działania i utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego maszyn, urządzeń i instalacji,
- tworzenie planów konserwacji, przeglądów, remontów parku maszynowego i środków transportu wewnętrznego,
- planowanie potrzeb inwestycyjnych, udział we wdrożeniach nowych technologii oraz modernizacje istniejącej infrastruktury,
- nadzór nad systemem automatyki przemysłowej,
- prowadzenie gospodarki części zamiennych, planowanie napraw i zakupów,
- koordynowanie pracy i nadzór nad podległym zespołem,
- dbanie o przestrzeganie BHP.
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego kierunkowego – np. mechanika, budowa i eksploatacja maszyn, automatyka, elektryka,
- doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- doświadczenia w rozwiązywaniu problemów technicznych, diagnozowaniu i usuwaniu awarii,
- sprawności w czytaniu oraz tworzeniu dokumentacji technicznej,
- aktualnych uprawnień SEP eksploatacyjnych lub dozorowych,
- dobrej znajomość Excela,
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach niestandardowych, samodzielności i skuteczności w działaniu,
- gotowości do podróży służbowych - wyjazdy do klientów, udział w wydarzeniach branżowych.
Nasz Klient oferuje:
- stabilną pracę na samodzielnym stanowisku,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
- odpowiednie narzędzia pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy (premie miesięczne),
- pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, karta sportowa, karty podarunkowe na święta.
Poznaj
Trenkwalder
Poznaj Trenkwalder Polska
Zajmujemy się łączeniem ludzi. Z nami znajdziesz pracę dopasowaną do Twoich wymagań, kompetencji i ambicji. Mamy do zaoferowania różne stanowiska: od praktykanckich i stażowych przez asystenckie i specjalistyczne po najwyższe posady kierownicze i dyrektorskie. Zatrudniamy zarówno do pracy tymczasowej, jak i na stałe. Jesteśmy blisko Ciebie. Masz nasze pełne wsparcie.
Od 2005 roku w Polsce, a od 30 lat na świecie łączymy świetnych pracowników z dobrymi pracodawcami. Jesteśmy synonimem najlepszych praktyk HR. Działamy kompleksowo, pomożemy Ci w codziennej pracy oraz kwestiach kadrowo-płacowych. Nie wiesz jeszcze z czym związać przyszłość? Porozmawiaj z naszym konsultantem. Chętnie pomożemy Ci z sukcesem wejść na rynek pracy, zaplanować karierę i znaleźć satysfakcjonującą posadę. W Polsce mamy ponad 40 biur - z łatwością nas znajdziesz.